kaksi renttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stressaantunut

Vieras
Erosin pitkästä suhteesta pari vuotta sitten ja syynä oli runsas alkoholinkäyttö,monet vieraat naiset ja henkinen väkivalta.Tämä kyseinen mies ehdotti että vaikka erottu niin voitaisiin tavata ja olla ystäviä ja kännissä ehdotti seksiä ja sanoi että olen tärkeä hänelle,vaikka ei halua parisuhdetta.Mitä teen? Tiedän että koskaan meille ei enää tule mitään,koska luottamus meni.Olenko ystävä hänelle vai katkaisenko välit häneen? Sitten on yksi uusi mies jota olen tapaillut vuosi ja seitsemän kuukautta ja tämä mies asuu 150km minusta.Tässä on ongelmana seuraavat asiat.Tämä mies tissuttelee,eli ottaa viikollakin aina vähän ja viikonloppuisin paljon.Hänellä on paljon ns hyviä naisystäviä joiden kanssa ei omien sanojensa mukaan ole mitään intiimiä.Tämä kyseinen mies ei uskalla puhua eikä näyttää tunteitaan kuin humalassa ja itse sanonut syyksi sen kun häntä on niin paljon satutettu että luottamus mennyt naisiin.Hän on erään naisen kanssa jonka kanssa oli kihloissa vuoden edelleen hyvin lämpimissä väleissä ja tapailee häntä ja tämän kertoi itse ja sanoi ettei ole tunteita kyseistä naista kohtaan,mutta ovat ystäviä.Meillä on tämän miehen kanssa aina hauskaa ja keskustellaan syvällisiä ja nautitaan läheisyydestä ja seksi ei ole syy miksi hän on minun kanssa,koska hänellä on välillä niitä ongelmia ja silloin hän on etäinen ja välttelee minua eikä suostu menemään lääkäriin.Mies kenen kanssa olin pitkään en rakasta häntä eikä ole tunteita,mutta haluan olla väleissä.Tämä toinen mies häntä rakastan,mutta tämä mies on sanonut ettei kestä enää sitä että hänen sydän särkyy ja pettyy ja että siksi hän ei lupaa eikä uskalla mitään.Tiedän että tämä ketä rakastan niin enemmin tai myöhemmin meidän tiet erkanee ja mitä kauemmin olen yhdessä niin sitä vaikeaampaa tulee olemaan,sillä en haluaisi luopua hänestä.Mulla menee työaika ja vapaaaika kun mietin ja pohdin mitä teen ja yö unet ja kauhea stressi kun pelkään menettäväni tämän ketä rakastan.Miten ihmeessä selviän täysjärkisenä etten murehdi koko aikaa ja mitä teen tämän rakastamani miehen kanssa jätänkö vai yritänkö kestää epävarmuutta ja olen yhdessä?

Yhteistyössä