Kertoisitko exän nykyiselle, jos tietäisit exän pettävän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi. Itse lähinnä mietin kertomista siksi, koska minulle selvisi vasta nyt kuinka kokematon tämä tyttö oikeasti on, enkä haluaisi, että hän joutuu mokoman haahuilijan takia kokemaan tarpeettomia sydänsuruja. Ehkä parempi olla kertomatta, ettei itselle tule turhaan katkeran ämmän leimaa.

Enkä olisi halunnut kertoa tätä seksiasiaa sillä retostellakseni, vaan lähinnä siksi, että ymmärtäisi, ettei mies ehkä ole niin vakavissaan, kuin mitä hän toivoisi. Lisäksi olisin halunnut kertoa myös sen, että he ovat tavanneet meidän vielä ollessa yhdessä, ettei ihmettelisi, kun yhteiset ystävämme saattavat katsoa häntä hiukan karsaasti, eikä turhaan lähtisi etsimään syitä itsestään.

Ja kuka vielä kehtaa väittää, että maailmasta on pyyteettömyys ja hyvyys kadonnut?

[QUOTE="mama";24674898]se on mun mielipide jokasesta naisesta joka koskee varattuun mieheen. ja tiedäntiedän että suurin vika on miehessä![/QUOTE]

O.K., siis hyvällä mielellä sanottuna vastaukseesi :).

Siis lisään vielä, että samaa mieltä en sun kanssa tästä asiasta ole, mutta kiva kun kerroit oman näkemyksesi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No en alkais puuttumaan exän parisuhteeseen tai pariin suhteeseen. Jättäisin itse exän rauhaan, toisin sanoen spekulointi erosta ja seksin harrastaminen exän kanssa tulis lopettaa ja alkaa elämään ihan omaa elämää...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="mama";24674898]se on mun mielipide jokasesta naisesta joka koskee varattuun mieheen. ja tiedäntiedän että suurin vika on miehessä![/QUOTE]

Mutta eikö tuon periaatteen mukaan ap ole se lumppu eikä suinkaan se ex:n uusi nainen? Siis eihän tämä uusi (tietoisesti) koskenut varattuun mieheen kun kerta luuli ap:n ja miehen suhteen olevan jo ohi. Ap puolestaan on kokoajan vehdannut varatun miehen kanssa.

No halunsa kullakin ja mieshän vetää teitä molempia 6-0 :) Taitaa sultakin tuo pipari irrota aika helpolla :)
Kerro sille nykyiselle mikä on sun exän meininki..mä veikkaan että sun exällä on muitakin pipareita kuin sinä ja tämä nykyinen :)