Kaksinaamainen ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Kertokaa mielipiteenne, jos jaksatte lukea tämän.

Koulussani on eräs tyyppi, jonka kanssa olen keskustellut paljon netissä ja jonkin verran myös koulussa..emme ole koskaan riidelleet mistään eikä tällä tyypillä ainakaan pitäisi olla mitään mua vastaan, päinvastoin. Hän ei ole kaverini, muttei myöskään mikään vihamies, tulemme hyvin toimeen keskenämme.

Olin syyslomalla baarissa ja siellä oli myös tämä ko. henkilö. Heti, kun tulin Onnelaan, tämä tyttö ryntäsi halaamaan mua ja sanoi, että ihanaa nähdä mut baarissa. Juttelin sen illan/yön aikana tytön kanssa tosi paljon mm. koulusta, autokoulusta ja monista muista asioista..hän selitti, että meillä kulkee ajatus niin samalla tavalla, että olen hyvä tyyppi ja muuta sellaista. mutta...

Myöhemmin olin sohvilla ystävieni ja monien koululaistemme kanssa..mulla oli hiukan huono olo (en todellakaan ollut pahasti kännissä ) ja lepäsin makuuasennossa kaverini vieressä, mulla oli silmät auki ja nojasin yhtä baarin tyynyä vasten..en ollut juonut mitenkään liikaa ja olin ihan ok kunnossa. Tämä tyttö sitten varmaan luuli, että olin huonommassa kunnossa kuin mitä todellisuudessa olin..kaverini tarttui mua kädestä ja sanoi, että äkkiä istumaan, henkilö X on menossa valittamaan henkilökunnalle. Tyttö sitten tuli takaisin, mukanaan joku nainen..nainen katseli hämmästyneenä ympärilleen (ei näkynyt ketään huonokuntoista ) ja kuiskaili sitten jotain tän tytön kanssa.

En löytänyt enää ko. tyttöä..olisin halunnut kysyä, miksi hän kanteli musta. En ole kysynyt sitä koulussakaan, kun en jaksa haastaa riitaa, mutta kieltämättä ärsyttää että tyttö on niin kaksinaamainen et esittää ensin kaveria ja sitten yrittää saada mut ulos baarista, kadulle ilman kavereitani :kieh: En ole keksinyt, mikä motiivi hänellä oli siihen..emme ole huonoissa väleissä eikä hän ole mulle mistään kateellinen, en ole tehnyt tyypille mitään pahaa. Mitä luulisitte, olikohan se vain silkkaa ilkeilyä? Kannattaako asia ottaa puheeksi? Oliko mulla oikeus hiukan suuttua tytön käytöksestä?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Jos se luuli että sä olet oikeasti niin kenokännissä että parempi puuttua asiaan?

Jos hän olisi niin luullut, hän olisi varmasti tullut kysymään vointiani tai kääntynyt ystävieni puoleen..vaarallisempaa mulla olisi yksin kadulla, vieraassa kaupungssa kuin ystävieni seurassa. Olin ihan hetki sitten jutellut tämän tytön kanssa ja varmasti hän näki, ettei mulla ollut mitään hätää. Ihmettelen, mitä tyyppi olisi hyötynyt siitä, että lennän ulos baarista..tiedän, että hänellä on taipumusta käyttää muita hyväkseen, mutta tässä tapauksessa hän ei itse hyötynyt mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jos nyt kuitenkin on silti kateellinen, tai on vaan inhottava tyyppi?

Toi jälkimmäinen on mahdollinen...kateellinen hän tuskin on, ei ole ainakaan syytä, koska hän on suosittu, hyvännäköinen ja hänellä on paljon kavereita.

Olisitteko suuttuneet tuollaisesta käytöksestä? Kannattaako sitä enää ottaa puheeksi? Olen ajatellut, että sanon jotain asiasta, mikäli tyyppi tulee vielä esittämään kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
esittää vaan kaveria jostain syystä mutta kuitenkaan ei ole!

Mutta mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? miksi esitys?

Jaa-a..tämä tyyppi on itseasiassa hyvin kiinnostava persoona, olen usein yrittänyt analysoida häntä ja hänen syytään käytökseensä. Hän osaa olla todella kiva, ystävällinen, miellyttävä ja kohtelias ihminen, mutta toisaalta myös ilkeä ja muita hyväksi käyttävä.

tota, kyl mä oon joskus käyny henkilökunnalle sanomassa jostain sammuneesta, mikä ei sun tapauksessa ollu kyseessä mut jos se likka luuli niin? jos oisit ollu tuolleen mun tuttu niin oisin toki kysyny eka et missä kunnossa oot. ehkä ajatteli auttaa ymmärtämättä että siitä on enempi vahinkoa jos oisit yksin joutunu pihalle?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Valitatteko te, jos joku on huonossa kunnossa baarissa tai näyttää olevan? Ite en ainakaan sellaista harrasta..

Itseasiassa kyllä. Itse teen sitä työtä ja tiedän, vähän paremmin miten ne hommat menee.

niin mäkin ajattelin heti, että jos se pyys henkilökunnan tarkistamaan et sul on kaikki hyvin, et ois huolissaan. Mut jos sä kuitenkin tunnet sen paremmin ja sanoit et se on ilkee, niin ehkä kannattaa luottaa vaistoon ja olla varovainen tän ihmisen kaa. Ehkei kannata asiasta mainita, tai sit kysyt ohimennen, mut ei syyttäen. Kyllä mä ainakin yleensä nään ihmisestä onko ne kavereita vai "kavereita" ja enkä kaikkee halua huomatakkaan, koska elämä on tylsää kyräillessä ja mietiessä tarkottikohan toi jotain muuta.. Sinisilmäsyyskin on ihan ok, jos ei liian kuitenkaan..

Yhteistyössä