kaksipiippuinen juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
ystäväni täyttää 30v.
miehensä sanoi minulle, että aikoo järjestää yllätysbileet.
ystäväni autuaan tietämättömänä tästä kaikesta sanoi minulle, että ei ikinä mistään hinnasta haluaisi mitään yllätysbileitä, että se olis ihan kamalaa ja onneks hän voi olla aika varma, ettei kukaan niitä järjestä.......
sanoin tästä hänen miehelleen joka on jo varannut ja järjestänyt kaiken..

aika pjaska tilanne :(

Ehkä ajatus tuntuu kaverista nyt pahalle, mut kun ne oikeasti toteutetaan, ja siellä on hänelle paljon rakkaita ihmisiä, niin tuo paha fiilis ylläribileistä unohtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Miksi se olis kamalaa kaverin mielestä?

ei hän osannut sitä sen kummemmin eritellä kun sanoin, että sehän olis vaan kivaa jne. sanoi vaan, että olisi kauhean pettynyt yllätysbileistä.

ja oikeastaan ei tää mun ystävä ole yhtään sellainen biletyyppi, tiedän et sen suurin unelma olis että ne sais miehensä kanssa muksut hoitoon, menis ulos syömään ja nauttis kahdenkeskisestä ajasta joko hotellissa tai kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Miksi se olis kamalaa kaverin mielestä?

ei hän osannut sitä sen kummemmin eritellä kun sanoin, että sehän olis vaan kivaa jne. sanoi vaan, että olisi kauhean pettynyt yllätysbileistä.

ja oikeastaan ei tää mun ystävä ole yhtään sellainen biletyyppi, tiedän et sen suurin unelma olis että ne sais miehensä kanssa muksut hoitoon, menis ulos syömään ja nauttis kahdenkeskisestä ajasta joko hotellissa tai kotona...

Millaset sitte ne yllätyskemut on?
Jos ne painottuu enemmän viinaksiin, niin ei ne sitte oo (?) juhlakalun näköiset kemut..
Jos kamus luulee että yllätyskemut on viinan mättämistä, ja hillitöntä menoa. Niin sen takia ei tykkäsi ajatuksesta.
Mutta mitä jos ne on ystävät ja rauhallista, mukavaa, jutustelua.. meininkityylistä? Niin tykkäiskö hän sitten.
Toivottavasti kemujen järjestäjä on ottanut huomioon sen että mistä ne juhlakalu tykkää. Eikä sitä että mistä vieraat tykkää..

Tsemppiä kuiteski! =)

Yhteistyössä