V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:Rakas Jumala, anna pojan löytyä pian ja hyvissä voimissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äititäälläkin:Sinne voi varmasti mennä mukaan etsimään, jos asuu lähellä ja on mahdollisuus. Itse ainakin lähtisin katselemaan ympärilleni, jos täällä olisi pieni lapsi kateissa.
Toivottavasti poika löytyy kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja viiru:miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Gytte:Toivottavasti paikalla on paljon etsijöitä! Hitsit, kun itse asun niin kaukana...jos asuisin lähellä, menisin takuuvarmasti etsimään lasta. Voi kun pieni löytyisi pian!
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja viiru:miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:
Juu, Ainakin meidän 2v tyttö on pidettävä silmällä koko ajan, omalla pihallaki. Ja jos oltas jossain veden lähettyvillä niin silmäparis seuraus. ON sen verras kallis pakkaus.