Kaksoset kuolivat nälkään :(

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Kaksosvauvat kuolivat nälkään
17.6.2008 12:26

Kaksoset ehtivät maata kuolleina makuuhuoneessaan yli viikon.

18 kuukauden ikäisten kaksosten, tytön ja pojan, äiti on myöntänyt poliisille lasten ehkä nääntyneen nälkään.

Australiassa Brisbanessa asuvan perheen äitiä ja isää syytetään nyt lastensa terveyden ja hyvinvoinnin laiminlyömisestä. Vanhemmat saanevat vielä murha- tai tapposyytteet.

Äiti on kertonut poliisille huomanneensa kaksosten kuolleen 8. tai 9. kesäkuuta ja myöntänyt antaneensa lapsille harvoin ruokaa tai vaihtaneensa näille kuivat vaipat.

Toinen lapsista painoi nelisen kiloa ja toinen vieläkin vähemmän eli suurin piirtein saman verran kun vastasyntynyt vauva.

Pariskunnalla on neljä muuta lasta, jotka ovat selittäneet poliisille, etteivät juuri koskaan nähneet kaksossisaruksiaan.

Lasten ruumiit löysi 11-vuotias isosisko.

Poliisin mukaan pariskunnalla oli vaikeita parisuhdeongelmia eikä mies pystynyt elättämään lapsiaan.

Mä en jaksa ymmärtää :( eikö kukaan ulkopuolinenkaan mitään näissä tapauksissa koskaan huomaa vai eikö oikeasti uskalleta puuttua? Kai nyt joku naapuri tai sukulainen tai edes joku jotain ihmettelee???

Hyi kauheaa. Kun ajattelee kuinka paljon ne raukat ovat kärsineetkin koko elämänsä. Nälkäkuoleman täytyy olla hyvin tuskallinen. Mikään rangaistus ei riitä tuollaisille vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Hyi kauheaa. Kun ajattelee kuinka paljon ne raukat ovat kärsineetkin koko elämänsä. Nälkäkuoleman täytyy olla hyvin tuskallinen. Mikään rangaistus ei riitä tuollaisille vanhemmille.

samanlainen tuomio vanhemille, eli sänkyyn kiinnni eikä tippaakaa mitää ei ees vettä |O

tässä on asia JOta mä en vaan pysty ymmärtäää!tai siis Yksi asia niistä monista..
Mix ei antaa lapsia huostaan kun tappaa ne nälkään! Enemmin lasten hylkääjä kuin murhaaja

Jännä juttu, ko sukulaisetkaa ei oo olleet kiinnostuneita vauvojen olosta.
Tai sit onko isosisaruksia kielletty menemästä huoneeseen jossa pienet ovat olleet.
Järkkyä tollane!!!
Vanhemmilta kaikki lapset pois ja laitokseen hoitoon, eihä noi tee kukaa täysjärkine.