Kaksosetko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija ja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija ja äiti

Vieras
Jännä tilanne, 4 lasta jo ennestään. Nyt raskaus alkanut ja yllätyshän se meille oli. Ultrassa kävin ja hcg mitattu arvo oli päälle 33000 ja yksi sydän sykkii ja toinen pussukka näkyi vielä tyhjänä mutta lääkäri sanoi että voi sinne sikiö muodostua. Olo on kauhea pahoinvoinnin takia eikä muissa odotuksissa olei ollut näin pahaa pahoinvointia. Onko siis mahdollista että kaksi tulisi.

Mulla jäi toinen pussukka tyhjäksi. Eka ultra oli rv 7+, seuraava joskus siinä rv12 kieppeillä.

Raskausoireet oli silti tosi voimakkaat ja erilaiset verrattuna aiempiin raskauksiin.
Hitsin vahva plussaviivakin tuli jo muutamaa päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Yleensä oon testannut vasta kun menkat myöhässä ja aika hailakka viiva on muilla kerroilla tullut.

Sun tilanne kuitenkin voi olla eri :)

Mulla oli viikkoja 6+5 ja silloin näkyi varhaisultrassa kaksi pussia ja molemmissa syke. Kaksoset tuli.

Mutta nämä on varhaisilla viikoilla vielä ihan sattuman kauppaa, riippuu esim. ultraäänilaitteesta sekä raskauspussin paikasta näkyykö sykettä ja milloin se näkyy. Eli ei auta sinun kuin odottaa.

Yhteistyössä