Kaksosten kanssa teneriffalle. Minkälaiset rattaat mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvoja kaipailisin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvoja kaipailisin.

Vieras
Eli kysymys tulikin jo tuossa otsikossa. Kaksoset ovat nyt vuoden ikäisiä ja kuukauden päästä lähdemme heidän kanssa matkalle (viikon reissu). Meillä on brion tuplat, kannattaako ne ottaa mukaan? Onko liian isot? Meillä ei ole muita kaksostenrattaita. Voitte myös ehdottaa matkarattaita, koska saatamme ostaa sellaset sitten sinne reissuun. Vai kannattaako rattaiden sijasta ottaa mukaan manducat?

En osaa suositella teille nyt rattaita kun en kaksosten rattaista mitään tiedä, mutta muista että rattaat joutuu luovuttamaan jo lähtöselvityksessä muiden tavaroiden ohella. Helsinki-vantaalla on lainarattaita joita saa käyttää lähtöportille asti, toisessa päässä en tiedä onko vastaavaa. Meille oli ainakin inhottava yllätys kun kesällä Turkissa Antalyan kentällä jouduttiin luopumaan rattaista heti kättelyssä, eikä ollut lainattavia rattaita, oli kiva juosta vajaan 2 vuotiaan perässä ympäri lentokenttää...Kyllä ois valjaat ollu kova sana!!!!:D

rattaat menevät ruumaan, joten koolla ei väliä. gran canarialla saa pitää koneelle menoon asti rattaat kentällä. suosittelen säilyttämään sitä mahdollisuutta varten sen menomatkan suojapussin.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
En osaa suositella teille nyt rattaita kun en kaksosten rattaista mitään tiedä, mutta muista että rattaat joutuu luovuttamaan jo lähtöselvityksessä muiden tavaroiden ohella. Helsinki-vantaalla on lainarattaita joita saa käyttää lähtöportille asti, toisessa päässä en tiedä onko vastaavaa. Meille oli ainakin inhottava yllätys kun kesällä Turkissa Antalyan kentällä jouduttiin luopumaan rattaista heti kättelyssä, eikä ollut lainattavia rattaita, oli kiva juosta vajaan 2 vuotiaan perässä ympäri lentokenttää...Kyllä ois valjaat ollu kova sana!!!!:D

varmaan riippuu ihan virkailijasta Itse matkustettiin kesällä ja molemmissa päissä saatiin pitää portille asti rattaat. Itse suosittelen kevyitä matkarattaita. Manducat ok, mutta ainakaan meillä ei ihan hirveen pitkiä aikoja selässä viihdy, riippuu toki lapsesta. Meillä oli kesällä kevyet, makuuasentoon menevät matkikset reissussa, oli hyvä ratkaisu.

saisitteko matkarattaita lainaan keltään...voisittehan ottaa vaikka kahdet sellaste jos kerta on kaksi aikuista....
Herguleksen matkarattata menee tosi pienene tilaan siis kaksosten sateenvarjorattaat,,,,mistä päin olet mulla voisi olla myynnissä sellaset...harmaa siniset :)

Ja jos päädytte jostain syystä kuitenkin tupliin niin edulliset, makuuasentoon säätyvät ja kevyet löytyy mm. Espritilta (Sun Speed Duo), mutta itse päätyisin silti kaksiin yksösiin kyllä.

Yhteistyössä