Kaksosten matkikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaneli

Vieras
Tarvittais helppokäyttöiset matkikset meidän muruillemme. Onko kenelläkään kokemuksia kevyistä ja pieneen tilaan menevistä sisarus/kaksosten matkarattaista? Mitä suosittelette? Mulla on pieni auto, joten takapaksiin en voi mitään järkälemäistä tunkea, pitäis aika pieneen mennä.

Tällä hetkellä oon kattonut Nurse Pareo -merkkisiä rattaita http://kidster.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=2_11&products_id=117 Jos noista on jollain kokemuksia, niin kuulisin mielelläni

Koelstralla on pienet tuplat. Tai meillä on saman merkin tavalliset matkarattaat, tosi kevyet ja menevät 30 x 30 x 100 cm tilaan kun ovat kasassa. Tuskin ne tuplatkaan hirveen isot on. Googlaa vaikka Koelstra Simba Twin. Lastenvaunutukku ainakin myy.

Kiitos vastauksista! Googlasin tuota Koelstraa ja ihan kivalta sekin vaikutti. Luulen kuitenkin, että tilaamme nuo Nurset. Minä olen jotenkin ihastunut niihin :) Ja tulen sitten myöhemmin kertomaan kokemuksia, jos niitä vielä kaivataan.

Siis oikeesti ostaako joku tuplaponyt kotikäyttöön?? Nehän on ihan hirveät. Mä oon luullu että niitä on vain päiväkodeissa, kun jotain on halvalla pitänyt hankkia. Eihän niissä edes etupyörät käänny. :-O

Tuplaponyt on kaikista kevyimmät kaksosten rattaat (kevyemmät kuin mitkään sateenvarjorattaat) jos pitää esim. autoon nostella. Pituussuunnassa menee pienempään tilaan kuin sattarit.