E
Elina23
Vieras
Moips!
Täällä on varmasti kaksosten äitejä, joten ajattelin kysellä teiltä kaksosten syntymäpainosta. Itselläni on parikymppiset kaksossiskot, jotka syntyivät tooodella isoina, toinen painoi n., 4200g ja toinen 3800g. Olemmekin äitini ja siskojeni kanssa vitsailleet, että ovatko siskoni syntymäpainoiltaan Suomen isoimmat kaksoset
Olisi kiva kuulla, minkä kokoisina muiden kaksoset ovat syntyneet. Siskoni syntyivät keisarileikkauksella kahta viikkoa ennen laskettua aikaa. Äidilläni ei ollut raskausaikana mitään ongelmia esim. sokereiden kanssa. Olivat olleet synnytyssairaalassa aika ihmeissään...
Nyt olen itsekin raskaana rv 7+3 ja jännään ensi viikon neuvolaa, josko sieltä olisi useampi kuin yksi tulossa..
Suvusta löytyy paljon kaksosia, niin minun kuin miehenikin puolelta. Jännä yksityiskohta muuten, että miehelläni on samanikäiset kaksossiskot kuin minulla..
Yhteensä neljä parikymppistä kaksostyttöä löytyy siis todella läheltä 
Täällä on varmasti kaksosten äitejä, joten ajattelin kysellä teiltä kaksosten syntymäpainosta. Itselläni on parikymppiset kaksossiskot, jotka syntyivät tooodella isoina, toinen painoi n., 4200g ja toinen 3800g. Olemmekin äitini ja siskojeni kanssa vitsailleet, että ovatko siskoni syntymäpainoiltaan Suomen isoimmat kaksoset
Nyt olen itsekin raskaana rv 7+3 ja jännään ensi viikon neuvolaa, josko sieltä olisi useampi kuin yksi tulossa..