Kaksostenrattaat vai seisomalauta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuplat:
Jos ei oo autoa päivisin käytössä, niin kannattaa hankkia tuplat. Tai mieluummin kyllä sisarusrattaat (P&T), jos haluaa vielä päästä näppärästi liikkumaankin.

Kumpaan noista vauva? Siis alhaalle vai ylle? Onko jossain kuvaa millainen "vauvakoppa" tai muu istuin tuohon tulee? Vai laitetaanko vain selkänoja alas?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Miten ne P&T:t toimii näillä talvikeleillä kun kadut ja tiet on auraamatta? Näiden hankintaa pähkäilen minäkin kun lapsille tulossa ikäeroa vajaat 2 vuotta.

Loistavasti! Paremmin kuin monet muut! Siis olen positiivisesti yllättynyt!! Isot pyörät ja oikeasti kyllä tosi hyvät ja kevyet! Etupyörän saa lukittua.
Suosittelen! Meillä on se Vibe-malli.

Kiitos vastauksesta :) Mietin siis sellaisia pieniä sisarusrattaita joilla olis helppo liikkua julkisilla ja noi vaikuttais siihen tarkoitukseen sopiville.

Alkuperäinen kirjoittaja mulle toi piste kom:
Alkuperäinen kirjoittaja tuplat:
Jos ei oo autoa päivisin käytössä, niin kannattaa hankkia tuplat. Tai mieluummin kyllä sisarusrattaat (P&T), jos haluaa vielä päästä näppärästi liikkumaankin.

Kumpaan noista vauva? Siis alhaalle vai ylle? Onko jossain kuvaa millainen "vauvakoppa" tai muu istuin tuohon tulee? Vai laitetaanko vain selkänoja alas?

Katso täältä:
http://www.philandteds.com/upload/index.php/push/46

Kaikenlaisia kuvia tuolla sivuilla. Vauva ensin vaakatasoon vaunuihin ja sisarus päälle. Myöhemmin vauva sisarusistuimeen alas ja isompi vaunuihin, joissa selkänoja nostettu ylös.

Miten ne P&T:t toimii näillä talvikeleillä kun kadut ja tiet on auraamatta? Näiden hankintaa pähkäilen minäkin kun lapsille tulossa ikäeroa vajaat 2 vuotta.

Loistavasti! Paremmin kuin monet muut! Siis olen positiivisesti yllättynyt!! Isot pyörät ja oikeasti kyllä tosi hyvät ja kevyet! Etupyörän saa lukittua.

Kiitos vastauksesta :) Mietin siis sellaisia pieniä sisarusrattaita joilla olis helppo liikkua julkisilla ja noi vaikuttais siihen tarkoitukseen sopiville.

Mä liikun paljon bussilla ja hyvät on! Kätevä jarru on kiva! Mahtuu hyvin bussiin, mutta ovat hieman pitemmät kuin perusvaunut, mutta yhtä kapeat ovat siis kuin muut yhdenistuttavat.

Tää kannattaa katsoa jos kiinnostaa noi P&T:t:
http://www.youtube.com/watch?v=l5swx9QQf2s

Ja mäkin vastaan että oikein hyvin menee lumessa, paremmin kuin Brion Duo:t jotka oli edellistalvena esikoisella!

Meillä siis toi Sport-malli.
500eurolla saatiin sisaristuimineen, sadesuojineen kun tilattiin Saksasta!

Mä liikun paljon bussilla ja hyvät on! Kätevä jarru on kiva! Mahtuu hyvin bussiin, mutta ovat hieman pitemmät kuin perusvaunut, mutta yhtä kapeat ovat siis kuin muut yhdenistuttavat.

Tyhmänä kysysn vielä että kun sulla on molemmat muksut kyydissä, niin nousetko noilla bussiin työntöaisa edellä vaiko ihan etupyörä edellä? Se etupyörä nyt varmaan pitää lukita bussiin noustessa. Ja mites onko se vauva siellä pussissaan hyvin suojassa verrattuna tavisvaunuihin vai onko se jotenkin alttiimpi jos tulee äkkijarrutus tai jotain?

Yhteistyössä