Kaksplus - kirjoitusongelmia, apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Hei,
Mikähän voi olla vikana, kun kotikoneellani ei näy ollenkaan tuota "+ aloita uusi keskustelu" -painiketta, eikä myöskään tuota viestikenttää, johon voi vastata jonkun aloittamaan keskusteluun? Olen yrittänyt sekä IE:llä että että MF:llä.

Muuten foorumi toimii ja voin lukea viestejä normaalisti, mutta mitään en voi kirjoittaa!

(Nyt olen koulun koneella, ja toimii moitteetta)

et jos kirjaudun, niin osa noista jää näkymättä, sit päivitän sivun niin tulee kaikki esiin. mutta ei ikinä näin "harmaana" kyllä. kokeile päivittää sivu?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen hei:nä täällä kirjoitteleva:
Saattaa muuten olla, että olet oikeasti syystä tai toisesta bannissa. Tai että sun ip-osoite on (et sinä välttämättä). :)

En kyllä jaksa moiseen uskoa, koska koskaan aikaisemmin en ole täällä käynyt, en kotikoneelta enkä muualtakaan, eikä avokkikaan ainakaan tunnusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen hei:nä täällä kirjoitteleva:
Saattaa muuten olla, että olet oikeasti syystä tai toisesta bannissa. Tai että sun ip-osoite on (et sinä välttämättä). :)

En kyllä jaksa moiseen uskoa, koska koskaan aikaisemmin en ole täällä käynyt, en kotikoneelta enkä muualtakaan, eikä avokkikaan ainakaan tunnusta :D

Mä en tosiaankaan ole tietsikkanero, mutta miten sen vaihtuvan ip-osoitteen laita on? Siis onko mahdollista, että semmoisesta löytys syy?

Tai sitten täällä on heitetty banni jollekin toiselle ja tullut pieni moka osoitteeseen ja laitettukin teidän osoite. Tai sitte... :D

Älä kysy hullulta neuvoja, se antaa ihan hulluja neuvoja :D

Yhteistyössä