Kaksplussan Sinkkuäidille sulhanen ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinkkuäiti

Vieras
Mitäpä oisitte mieltä, jos pistettäis pystyyn ihan oma Plussan Sinkkuäidille sulhanen? Halukkaat sinkkuäidit ilmoittautuis mukaan leikkiin, ja samoin sulhasehdokkaat :D
Mä voisin olla yks mukaanlähtijöistä ;)

Eikä kun mä tahdon saada enemmän vaihtoehtoja kuin vain yhden. Yhtään vähättelemättä sulhasehdokkaan charmia ;) Kuvat kehiin, ja tietysti esittelytekstiäkin. Usklataiskohan sitä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti:
Eikä kun mä tahdon saada enemmän vaihtoehtoja kuin vain yhden. Yhtään vähättelemättä sulhasehdokkaan charmia ;) Kuvat kehiin, ja tietysti esittelytekstiäkin. Usklataiskohan sitä.. :D

Pane oma kuva peliin ja tekstiä omista huonoista puolista (jos niitä on:)) sekä mitä ominaisuuksia vaadit mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pakko olla ilonpilaaja(taas kerran) mutta ylläpito puuttuu aivan varmasti yritykseen. Kaksplus.fi:n keskustelupalsta ei ole seuranhaku/senssipalsta.

Vinkatkaapa hyviä deittipalstoja netissä, muita kuin suomi24, jonne en suostu lähtemään enää toista kertaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
mie en ainakaa sellasta miestä itelleni ottais joka jossai tälläsillä sivuilla pyöris päivät pitkät! ha ha :D

No heii. Ehdotuksia sitten millaisilla palstoilla parhaat sulhaskandidaatit pöyrii..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pakko olla ilonpilaaja(taas kerran) mutta ylläpito puuttuu aivan varmasti yritykseen. Kaksplus.fi:n keskustelupalsta ei ole seuranhaku/senssipalsta.

eikö tuolla oo aiemmin ollu et haetaan uusia ystäviä tai vastaavaa? saako tämmöiselle perustaa oman kerhon?

Yhteistyössä