Kaksplussan trendit (anaaliseksi, karvoitus, ikäero) mitä seuraavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meuhkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meuhkaaja

Vieras
Mietin mistä eri aiheista tietyt käyttäjät ovat jaksaneet meuhkata.

Vuosia sitten meuhkattiin anaaliseksistä. Perussettiä keskusteluissa oli, että anaaliseksiä haluava mies on piilohomo, kukaan nainen ei oikeasti voi tykätä anaaliseksistä ja kun kerran kokeilee niin pidätyskyky menee iäksi ja vaipoissa joutuu kulkemaan.

Sitten meuhkattiin alapään karvoituksesta. Hyi, kamalaa jne. Posliinistä tykkäävä mies on piilopedofiili.

Nyt menossa olevat meuhkaus on ikäeroaloitukset. Onko tällainen ja tällainen ikäero kauhea. Kauheaa kun xx-vuotias seurustelee xx-vuotiaan kanssa.

Mikä mahtaa olla seuraava uusi trendi?

Apuna teinityttäreni ajalee alapäänsä kynityksi broileriksi, seurustelee 29-vuotiaan kanssa perussuomalaisen kanssa ja harrastaa anaaliseksiä. Kauheaa, jos sukuun tulee piilohomopedofiili ja oma tytär on kynitty horo, joka käyttää vaippoja.

On osaamaton/lepsu äiti jollei lapsi ole hiljaa kaupassa.
Se kiukkuaminen on etiikan ja normien vastaista ja aiheuttaa erittäin suuuuurta mielipahaa kanssa asioiville ihmisille. Sillä ei ole mitään väliä vaikka lapsella olisi rajoitteita, hiljaa on oltava!

Haistan tässä taas markkinaraon. Korvatulppia ei kaupan edessä olevassa kojussani enää myydä sillä pistän myyntiin jeesusteippiä alhaiseen metrihintaan.:)
Palasta riittää vielä sitoa kädetkin selän taa jos lapsi vahingossa huitoo.:xmas:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mitä sieltä HEVI-osastolta oli?

On osaamaton/lepsu äiti jollei lapsi ole hiljaa kaupassa.
Se kiukkuaminen on etiikan ja normien vastaista ja aiheuttaa erittäin suuuuurta mielipahaa kanssa asioiville ihmisille. Sillä ei ole mitään väliä vaikka lapsella olisi rajoitteita, hiljaa on oltava!

Haistan tässä taas markkinaraon. Korvatulppia ei kaupan edessä olevassa kojussani enää myydä sillä pistän myyntiin jeesusteippiä alhaiseen metrihintaan.:)
Palasta riittää vielä sitoa kädetkin selän taa jos lapsi vahingossa huitoo.:xmas:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Synnytysosastolla/lle meikkaava hiuksensa laittanut tai jopa geelikynnet omaava äiti on omahyväinen diiva joka ei välitä vauvastaan. Ellei ole asettanut jo sikiöseulonassa tyttärelleen kielilävistystä ja pojalleen tatuointia koska muoviperheen pitää mahtua muot(t)iin.

[QUOTE="nuuh";29759716]Synnytysosastolla/lle meikkaava hiuksensa laittanut tai jopa geelikynnet omaava äiti on omahyväinen diiva joka ei välitä vauvastaan. Ellei ole asettanut jo sikiöseulonassa tyttärelleen kielilävistystä ja pojalleen tatuointia koska muoviperheen pitää mahtua muot(t)iin.[/QUOTE]

:/ Tuntui niin pahalta kun hyvälle ystävälleni KÄTILÖ oli sanonut kun tämä oli mennyt supistusten takia synnärille että ethän sä ees näytä siltä kun olisit tulossa synnyttämään. :O Oon ehkä kertonutkin tuon jo, uskomaton ja todella pöyristyttävä juttu. Noh, jospa ne 99% kätilöistä on ammattillisia, käytöstavat omaavia:mad:

:/ Tuntui niin pahalta kun hyvälle ystävälleni KÄTILÖ oli sanonut kun tämä oli mennyt supistusten takia synnärille että ethän sä ees näytä siltä kun olisit tulossa synnyttämään. :O Oon ehkä kertonutkin tuon jo, uskomaton ja todella pöyristyttävä juttu. Noh, jospa ne 99% kätilöistä on ammattillisia, käytöstavat omaavia:mad:

öh... ehkä hän ei näyttänyt kärsivältä... Minullekin kätilö sanoi kun huusin jo tuskasta, että nyt alkaa näyttää oikealta. Kun minut otettiin sisään, ei tuntunut vielä missään, lapsivedet oli vain mennyt

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29759761:
öh... ehkä hän ei näyttänyt kärsivältä... Minullekin kätilö sanoi kun huusin jo tuskasta, että nyt alkaa näyttää oikealta. Kun minut otettiin sisään, ei tuntunut vielä missään, lapsivedet oli vain mennyt

Ei kun se tuli siitä kun hänellä on aika vahvat meikit :) Erittäin nuori oli vielä silloin, 17v. joten oli kyllä erittäin ala-arvoista. Onneksi se lutviutui sitten kivasti niin ettei hänen tarvinnut siellä synnyttää :)

Ei kun se tuli siitä kun hänellä on aika vahvat meikit :) Erittäin nuori oli vielä silloin, 17v. joten oli kyllä erittäin ala-arvoista. Onneksi se lutviutui sitten kivasti niin ettei hänen tarvinnut siellä synnyttää :)
Oletko varma? No, kätilö ainakin oli oikeassa; eihän hän tullut sinne synnyttämään jos meni muualle

Riippuu vähän millä äänensävyllä ja millä sanoilla tarkalleen on noin sanonut?
Kun minä taas äkkiseltään käsitän tuon kehumisena, että toinen on niin hyvännäköinen tms., ettei uskoisi, että synnytykseen tulossa.
Minulle ainakin kätilö sanoi, kun olin menossa kuudetta synnyttämään, että "ei uskoisi, että olet 8cm auki ja synnyttämään tulossa, kun tulit sisälle kuin olisit rautatieasemalta tulossa kassia heilutellen, kun muut jo parissa sentissä on kontillaan ulko-oven takana".
Miten tuo olisi pitänyt ottaa, loukkaantuako, kun vertasi minua johonkin matkustajaan ja en synnyttäjältä näyttänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29759801:
Oletko varma? No, kätilö ainakin oli oikeassa; eihän hän tullut sinne synnyttämään jos meni muualle

No fiksu tyttö hän on, en epäile hetkeäkään etteikö huomaisi mistä tuon kätilön toteamus tuli ;) Onneksi hänen äitinsä on kätilö ja synnytys järjestyi toiseen sairaalaan välittömästi. Perhana jos oisin ollut paikalla niin oisin kyllä sanonut suorat sanat, mun nätille kaverille ei noin puhuta.

Onkohan nuin? Monestihan se vaan on niin, että on sitten liian nuori, liian vanha, liian laiha, liian lihava, liian fiksu, liian tyhmä jne jne. niin sitä sitten ottaa itseensä, kun asia on itselleen arka ja luulee joka sanomisesta, että on vihjaus siihen ominaisuuteen.

Eli jos lihava menee synnyttämään reippaasti astellen, kätilö sanoo" ei ikinä uskoisi, että olet synnyttämään tulossa". Niin sitten loukkaannutaan, että häntä pidetään niin lihavana, ettei raskautta edes näy.

On minullakin tuttuja, jotka on vahvoissa meikeissä menneet synnyttämään ja on tullut saman suuntaisia kommenteja, että juhliinko menossa jne.
Eikä siinä ole hernettä nenuun vedetty, että pitääkö kätilö jonain bilettäjänä.

Tokihan ihmisiä on moneen lähtöön ja sammakkoja voi päästä suusta, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että kätilö on ystävällesi vihjaillut ilkeästi iästä.
Voi olla synnyttäjä vaan niin herkillä, että kuvitteli omiaan.

Minulla vieruskaveri veti herneen nenään hoitajan sanomisesta, kun hoitsu sanoi, että "äiti voi tulla mukaan vauvan lähtötarkastukseen, jos kiinnostaa". Vieruskaveri melkein itkua väänsi, että olipa kylmä ja tyly hoitaja, niinkuin ei häntä kiinnostaisi oma vauva. Minä oli vieressä kuulemassa tämän ja hoitaja tarkoitti sen täysin vitsiksi. Äänenpaino oli just niin, että tietysti äitiä kiinnostaa asia ja muutekin faktana: äitihän on aina mukana lähtötarkastuksessa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieraana";29759917]Onkohan nuin? Monestihan se vaan on niin, että on sitten liian nuori, liian vanha, liian laiha, liian lihava, liian fiksu, liian tyhmä jne jne. niin sitä sitten ottaa itseensä, kun asia on itselleen arka ja luulee joka sanomisesta, että on vihjaus siihen ominaisuuteen.

Eli jos lihava menee synnyttämään reippaasti astellen, kätilö sanoo" ei ikinä uskoisi, että olet synnyttämään tulossa". Niin sitten loukkaannutaan, että häntä pidetään niin lihavana, ettei raskautta edes näy.

On minullakin tuttuja, jotka on vahvoissa meikeissä menneet synnyttämään ja on tullut saman suuntaisia kommenteja, että juhliinko menossa jne.
Eikä siinä ole hernettä nenuun vedetty, että pitääkö kätilö jonain bilettäjänä.

Tokihan ihmisiä on moneen lähtöön ja sammakkoja voi päästä suusta, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että kätilö on ystävällesi vihjaillut ilkeästi iästä.
Voi olla synnyttäjä vaan niin herkillä, että kuvitteli omiaan.

Minulla vieruskaveri veti herneen nenään hoitajan sanomisesta, kun hoitsu sanoi, että "äiti voi tulla mukaan vauvan lähtötarkastukseen, jos kiinnostaa". Vieruskaveri melkein itkua väänsi, että olipa kylmä ja tyly hoitaja, niinkuin ei häntä kiinnostaisi oma vauva. Minä oli vieressä kuulemassa tämän ja hoitaja tarkoitti sen täysin vitsiksi. Äänenpaino oli just niin, että tietysti äitiä kiinnostaa asia ja muutekin faktana: äitihän on aina mukana lähtötarkastuksessa.[/QUOTE]

No totta kai on saanut olla herkillä ja epävarma, hyvänen aika noin nuorena esikoistaan synnyttämään lähtenyt! Ammattilaisena sä et vaan saa loukata tai millään tavalla epäasiallisesti kohdella asiakkaita/potilaita, olkoon itsellä miten huono päivä tahansa. Siitä ei kahta sanaa. =) Toki jos meille muillekin maksetaan palkkaa siitä että saadaan tiuskia ja loukata asiakkaita niin sitten käy haha.

Mutta sen verran pitää sanoa että nostan hattua todellakin suomalaisia hoitajille! Äärimmäisen hienoa työtä ja en ole itse tavannut kun empaattisia ja hyviä hoitajia ja lääkäreitä <3 Mitään moitittavaa siis omakohtaisesti ei ole, tuo vain kaverin poikkeustapauksena.

No fiksu tyttö hän on, en epäile hetkeäkään etteikö huomaisi mistä tuon kätilön toteamus tuli ;) Onneksi hänen äitinsä on kätilö ja synnytys järjestyi toiseen sairaalaan välittömästi. Perhana jos oisin ollut paikalla niin oisin kyllä sanonut suorat sanat, mun nätille kaverille ei noin puhuta.

Joopa joo. Ja jos ei o nätti niin silloin saa sanoa mitä vaan, vai mitä?

p.s. missä mies1 on kun ei oo jo lipomassa Häpäriä?

Yhteistyössä