Kalaöljykapselit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marisca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marisca

Aktiivinen jäsen
26.07.2009
1 002
0
36
Ennenkuin tiesin olevani raskaana, söin säännöllisesti kalaöljykapseleita, joissa oli lisänä a-vitamiineja ja jotain muitakin vitamiinejä. No se a-vitamiinihan on sellainen, jota ei suositella raskauden aikana, joten lopetin kapselit kokonaan. Löysin netistä jotain raskaus omega 3 kapseleita. Oletteko kokeilleet niitä? Ajattelin jos ostais huomenna..

en tiedä niistä, mutta mä ainakin söin koko raskauden ajan vapaa kierto nimisiä omega3 tabletteja., niissä myös D ja E vitamiinia =) toivotaan, että jotain apua, noi on ainakin sellasia kapseleita, että ne tulee ihan postissa kotiin.

Ok, mä kävin muutama päivä sitten luontaistuotekaupassa ja piti ostaa just sitä raskaus omegaa, mutta siellä ei ollut. Se myyjä suositteli sitten mulle muuta, (hän oli itsekin raskaana). Ostin sitten sellaisia, mitä hän söi itse. Lisäksi syön foolihappo-tabletteja, jotka lääkäri mulle suositteli.

Itse söin koko raskausajan Möllerin "sydämelle"-kalaöljykapseleita, ja oikein terve, hieno poika syntyi. Tuttavani suositteli kapseleikisi silloin Bio Marin Plus-kalaöljykapseleita,mutta silloin en niitä siihen hätään löytänyt, ja näitä suositteli silloin myyjä vastaaviksi tilalle. Söin myös silloin koko ajan Multivita Plus-tabletteja ja niissähän on myös A-vitamiinia, ja ei mua ainakaan kehoitettu lopettamaan silloin niiden syöntiä.

Tekee mieli ottaa kantaa omega-kapseleihin noin yleensäkin. Ensinnäkin, esim. jos laitat vaikkapa Vapaa kierto tai Vitamar (kotimainen) kapseleita muoviseen kertakäyttömukiin yöksi ja siihen vettä, aamulla saatat järkyttyä. Ehkäpä silloin herää kysymys, mitä ne tekevät elimistössä.
Jos haluat taatusti tutkittuja ja turvallisia ja puhtaita tuotteita, jotka siis eivät ole mitään luontaistuotteita vaan ravintolisiä, ota yhteyttä yv:llä. Täällähän ei saanut mainostaa :)