Kalleimmat farkkusi? Oonko ihan pölhö kun ostin satasen farkut :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Ihan tavalliset on. Ei vain löytynyt muita niin sopivia ja hyviä jalassa, takapuolikin näytti PALJON pienemmältä niissä, toisin kuin hm farkuissa.

HM koko 33/32, nämä kalliimmasta JC:stä 30/31, eli ei mitkään minikokoiset farkut, joten siksikin hankala löytää sopivia kun perse ei meinaa mahtua noihin lantiofarkkuihin

No mäkin oon kierrellyt kirppareita, mut ei oo ikinä mun kokoisia siellä :( Omistan vain 2 sopivat housut, koska olen lihonnut sen verran, ettei 38 enää mene, vaan 40/42 :o

No, nyt mulla on yhdet hyvät farkut. Kirpaisee opiskelijalle ne hm halpisfarkutkin jotka maksaa en 39e

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä ostan aina n. 100euron farkkuja, en käytä kuin Onlya.

naurettavaa miten jotkut onlyn tusina farkutkin voivat maksaa nykypäivänä noin paljon :D itse käytin joskus teininä myös VAIN onlya ja silloin kaikki makso puolet vähemmän nyt en kyllä laittaisi yksiäkään ONLYN farkkuja jalkaani enää!!!!

ja sit porukat myy noita samoja vähän aikaa käytettyinä kirpparilla vitosella.

Ostin tänään yhdet farkut kirppariltakin, vaikka ne olivat pienet. Mahdun sit joskus. Olivat varmaan kanssa maksaneet uutena mahdottomia (sen näköiset) ja nyt ostin ne 2,50 eurolla :)

eiköhän nuo kalliimmat sit kestäkin paremmin. ja kyllä tuo farkkujen osto on aina niin vaikeaa, että ole onnellinen, että sait hyvinistuvat tuohon hintaan. mä ostin 70e veromodan farkut kolme vuotta sitten ja vieläkin käytän niitä. tosin olen laihtunut, joten eivät ilman vyötä pysy päällä. silti kivat!

Nuo minun uudet ovat Lee merkkiset tms (en noista niin tiedä, oisko lee cooper tms)

Mutta istuvat kyllä tosi hyvin ja miten saavatkaan pepun näyttämään niin paljon pienemmältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeans:
450 e joten nuohan ovat ihan keskihintaiset.

:o okei, no opiskelijana mulla ei tuollaisiin olis ees varaa. Laita joku linkki et näen vähän millaisista on kyse, kun noin paljon maksavat.

http://shop.rockandrepublic.com/store/productslist.aspx?categoryid=215

just helsingistä kävin ostaan ja makso n. 450 e

Alkuperäinen kirjoittaja -:

:o okei, no opiskelijana mulla ei tuollaisiin olis ees varaa. Laita joku linkki et näen vähän millaisista on kyse, kun noin paljon maksavat.

en kkäytä enää muuta merkkiä niin hyviä nuo ovat!!!!! :) suosittelen

Mun ne kalleimmat farkut on samaa merkkiä eikä mun mielestä todellakaan mitkään erikoiset. Toisia en ostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
289? maksoi mun kalleimmat farkut ja täytyy sanoa, että sen jälkeen olen älynnyt sen, että VeroModan farkut on mulle ihan tarpeeksi hyvät :)

Mulle ei nuo vero modan farkut olleet hyvät, tosi montaa eri mallia kokeilin. Eikä löytynyt edes kokoja, 33 olisin tarvinnut.. hoikille ne onkin varmasti hyvät. Lisäks en pysty käyttämään pillifarkkuja kun pohkeeseen jäävät aina kiinni, sen verran isot pohkeet mulla. Ei vain ollut mikään malli hyvä, hm:stä löysin yhdet hyvät, mut ostin sit noi, koska olivat niin paljon paremmat jalassa.

ja toki olivat kalliit, mutta silti niitä muutamat vuodessa ostin palkkarahoillani. Joten nuo 100e farkut ei minusta ole aikuisessa mittakaavassa kovin kalliit. Itse ostan myös tuon hintaisia jos ovat todella hyvät ja istuvat.

Mun ne kalleimmat farkut on samaa merkkiä eikä mun mielestä todellakaan mitkään erikoiset. Toisia en ostaisi.

minulle ne istuvat kuin nenä päähän joten siksi en enää merkkiä vaihda :)

minulle ne istuvat kuin nenä päähän joten siksi en enää merkkiä vaihda :)

Mitä kokoa käytät? Saat vaikka noi munkin housut jos ne on sun kokoa :)

Nuo minun uudet ovat Lee merkkiset tms (en noista niin tiedä, oisko lee cooper tms)

Mutta istuvat kyllä tosi hyvin ja miten saavatkaan pepun näyttämään niin paljon pienemmältä.

Lee tekee hyvännäkösii ja muotosii farkkuja :)
Mun mielestä ihan normihinta farkuista.
Ite tosin oon ostellu kirpparilta Onlyt, Leet, Crockerit... Kaikki maksanu n.20?

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
ja toki olivat kalliit, mutta silti niitä muutamat vuodessa ostin palkkarahoillani. Joten nuo 100e farkut ei minusta ole aikuisessa mittakaavassa kovin kalliit. Itse ostan myös tuon hintaisia jos ovat todella hyvät ja istuvat.

Niin ne maksoi vielä 90-luvullakin :D
Muisto nuoruudesta: Myin oman Super Nintendon ja ostin Levis 501, jotka sitten raastimella ja saksilla värkkäsin grungeiksi.... :headwall:

Yhteistyössä