Kalliimman mallin vauvan turvakaukalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Natsku

Vieras
Itsellä tuolla varastossa tyhjänpanttina olisi vauvan turvakaukalo mallia Graco s-logick, johon kuuluu se telakointiasema tukijalkoineen mukaan. Siistikuntoinen on eikä ole kolhittu saatikka kolaroitu. Koitinkin sitä jo huuto.netissä myydä, mutta ei mennyt, niinkuin ei moni muukaan samanlainen näköjään. Tuo kaukalohan maksaa uutena lähemmäs 200? eli sitä ei ihan 10-50 ?:lla haluaisi myydä ilmeisesti kukaan. Näyttää vaan olevan silleen, että ne jotka tuon kaukalon oikeasti lapselleen haluavat, ostavat sen mieluummin uutena kuin käytettynä ja ne jotka ostavat kaukalon käytettynä haluaisivat sen puoli-ilmatteeksi ja sitten kelpaakin ihan perusmalli. Eli ei taida tarvita edes yrittää myydä sitä. Säästetään jälkipolville tai istutetaan siihen vaikka kesäkukkia. XD

Mä myin kahdella lapsella käytetyn Logico S:n huutiksessa hintaan 120e :xmas:

Kyllä kannattaa kokeilla.

MUOKS. Ja maksoin siitä uutena 168euroa jalustan kanssa.. Oli poistoväri.

Täytyypä koittaa udestaan jahka muutetaan toiselle paikkakunnalle... Voip olla että se, että nyt ollaan pääkaupunkiseudulla vaikutti siihen, ettei huutoja tullut yhtään. Täällä on liikaa lastentarvikeliikkeitä ja varmaan käytettyjäkin paljon tarjolla. :)

50euron jälleenmyyntiarvo 200euron tuotteelle ei ole enää mikään maailman huonoin tarjous. On se sentään 25% ovh:sta.

Kuinka paljon itse maksaisit käytetystä tavarasta suhteessa lähtöhintaan? Siistikuntoinen ei ole esim uudenveroinen.

Mä en ainakaan maksa käytetystä uuden hintaa.

Varsinkin kaukalo on sellainen, että mieluummin laitan sitten parikymppiä lisää, että saan uuden ja voin olla varma, että on ehjä ja kunnossa.

kovin vanhat kaukalothan eivät ole enää turvallisiakaan, vaikka olisivatkin siistejä ja "uudenveroisia". Yli viisi vuotta ikää, niin ei enää pidä käyttää. Haurastuvat siis materiaalit.

Tällä kaukalolla ei ikää olekkaan kuin 2 vuotta ja siksi ajattelin että olisi hyvä saada myytyä, että siitä on vielä jollekkin hyötyä. No, mutta täytyy koittaa uudestaan kohtapuoleen. :)

Yhteistyössä