Kallis? Mahdoton naisen toteuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Eli sain ajatuksen , että jos tosta keittiöstä muutaman alakaapin sais muutettua niin että niissä oliskin vetolaatikot tilalla. Oliskohan se mahdoton toteuttaa? Ja mitähän hintaluokkaa vois olla?
Eli itse laittais ne kiskot kiinni ja kasais laatikot. Ja saiskohan niitä laatikoita ns. suoraan hyllystä? Eli ei tarvis tehda tilaustyönä?

Joo tällänen ajatus tässä juuri putkahti päähään kun tuolla alakaapin viimesestä nurkasta tavaraa kaivoin.

Olettaisin että on vakio kokoa kaapit. Pitänee mitata. Ja samalla tietty vois noi muutkin ovet vaihtaa vaikka uusiin :xmas: Jos löytys edullinen tarjous.
Ikea on hiukka liian kaukana tätä varten.

Siksi pohdin että voiko nainen toteuttaa, kun mä en ole mikään kovin kätevä käsistäni noissa hommissa. Jos kyllä jotain osaankin, niin tuo asennus (vai miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan ) ei ole mun vahvimpia osaamisalueitani. Enkä viittis ihan sekundaakaan tehä.

Eli sain ajatuksen , että jos tosta keittiöstä muutaman alakaapin sais muutettua niin että niissä oliskin vetolaatikot tilalla. Oliskohan se mahdoton toteuttaa? Ja mitähän hintaluokkaa vois olla?
Eli itse laittais ne kiskot kiinni ja kasais laatikot. Ja saiskohan niitä laatikoita ns. suoraan hyllystä? Eli ei tarvis tehda tilaustyönä?

Joo tällänen ajatus tässä juuri putkahti päähään kun tuolla alakaapin viimesestä nurkasta tavaraa kaivoin.

Ei ole vaikeaa eikä edes kallista, jos sattuu kerralla mitat kohdalleen ja saat valmiit kaapit esim. ikeasta. Vaikein vaihe on kaappien seinään kiinnittäminen, mutta kun kyseessä on alakaapit, niin sekään ei ole niin vaikeaa, kun paino lepää kuitenkin pääasiassa jaloilla, eli ruuvien ei tarvitse kannatella koko painoa.

Olettaisin että on vakio kokoa kaapit. Pitänee mitata. Ja samalla tietty vois noi muutkin ovet vaihtaa vaikka uusiin :xmas: Jos löytys edullinen tarjous.
Ikea on hiukka liian kaukana tätä varten.

Siksi pohdin että voiko nainen toteuttaa, kun mä en ole mikään kovin kätevä käsistäni noissa hommissa. Jos kyllä jotain osaankin, niin tuo asennus (vai miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan ) ei ole mun vahvimpia osaamisalueitani. Enkä viittis ihan sekundaakaan tehä.

Heh, no voi nainen toteuttaa.. joskin riippuu tosin naisesta. Ei kyllä kaikista miehistäkään ole tuohon hommaan....

Mutta joo, tarvitset nyt ainakin työkaluja, joita puheistasi päätellen sinulta tuskin löytyy, eli mitä jos kyselisit apuun jotain kaveria, jolla on esim. porakone.

[QUOTE="...";25646908]Heh, no voi nainen toteuttaa.. joskin riippuu tosin naisesta. Ei kyllä kaikista miehistäkään ole tuohon hommaan....

Mutta joo, tarvitset nyt ainakin työkaluja, joita puheistasi päätellen sinulta tuskin löytyy, eli mitä jos kyselisit apuun jotain kaveria, jolla on esim. porakone.[/QUOTE]

Oi , kyllä meiltä noita työkaluja löytyy vaikka kuinka paljon... Mies kun löytyy myös täältä. Mutta tuo tekee vuorotyötä ja se toteutus on tuolla joskus hiukan hidasta... Kun mä odottelin tuota siivoukomeroakin vaivaiset 6 vuotta.:laugh: Ja ei, en itse tehnyt sen eteen mitään (ihan vaan kiusallanikin), koska kaappia pyysin tähän muutettasessa...... Ja vastaus oli silloin joo joo... JA nyt meinasin . että jos mä saisin itse noi alakaapit muutettua laatikoiksi, niin jees.. Mutta jos en , niin sitten mun on pakko alkaa uhkailemaan tuota miestä tekemään työ mun puolesta. Uhkailu = Mä otan poran käteen... ja sitten on paaaljon pieniä reikiä kaapeissa ja seinissä :xmas::xmas: Yleensä siinä kohtaa tulee mieheen liikettä :laugh:

Yhteistyössä