kalori päivistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: maanantaista perjantaihin 800 kaloria, ja lauantaisin saa vetää mässyy niin paljon ku jaksaa ja sunnuntaina sitten mitä mieli tekee, eli lauantain jäänteitä :D

Nyt on painoa tippunut kolmessa viikossa neljä kiloa.. Mulle ihan tarpeeksi hyvä vauhti.

Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
:wave: maanantaista perjantaihin 800 kaloria, ja lauantaisin saa vetää mässyy niin paljon ku jaksaa ja sunnuntaina sitten mitä mieli tekee, eli lauantain jäänteitä :D

Nyt on painoa tippunut kolmessa viikossa neljä kiloa.. Mulle ihan tarpeeksi hyvä vauhti.

:o
No voi helvata sentään, tuohan on aliravitsemustilassa elämistä. Taatusti huonoin tapa laihduttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:

:o
No voi helvata sentään, tuohan on aliravitsemustilassa elämistä. Taatusti huonoin tapa laihduttaa!

no juu samaa mieltä. mä en halua päästä tavoitteeseen nopeasti vaan mieluiten hitaasti, jotta ne kilot sitten myös pysyisivät poissa. nälkä kuurille en ala.

Yhteistyössä