T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rahat vaan pois ja karkuun. Eipä ole pilsuja näkynyt. Kyllä intian pojat osaa.Alkuperäinen kirjoittaja mr kusetettu:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja Mies -74:Alkuperäinen kirjoittaja hessu48:Tilasin myös kyseistä Kamagraa noin kuukausi sitten mutta maksu kyllä meni Visalla mutta sinne meni Kamagrat ja rahat että sillä lailla.Mitään vastausta en ole saanut vaikka olen monta kertaa ottanut yhteyttä.
Ootko saanut jo nämå?
mulle kävi samoin
Kävi myös mulle, kun tilasin kyseiseltä sivustolta. Vittu mitä huijareita. Olisin ehdottomasti halunnut testata viihdekäyttömielessä
Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.
Ei kyl ollu mitään sakoista eikä käynnistä paikan päällä. Lapussa vaan luki paljon tekstiä ja käsky että mun pitäisi tulliin laittaa kirjallinen suostumus että pillerit saa hävittää.
Onko muilla vaastaa kokemusta?
Alkuperäinen kirjoittaja kamagra:Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.
Ei kyl ollu mitään sakoista eikä käynnistä paikan päällä. Lapussa vaan luki paljon tekstiä ja käsky että mun pitäisi tulliin laittaa kirjallinen suostumus että pillerit saa hävittää.
Minä myös tilasin kyseisestä paikasta ja sain samalla tavalla tullista postia : Eli ei kannata tilata potenssiaine.comista jos ei halua menettää rahojaan !!!
Kyseinen kauppa ei ole vastannut yhteenkään lähettämääni kysymykseen, joten sinuna en sinne rahojasi tuhlaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vierailiiija:Mistä nykyisin saa varmasti pillerit omaan postilaatikkoon? www.kamagra-butiken.com? Itse tarvitsen pitkäaikaista vaikutusta, joten esimerkiksi Tadalis kiinnostaisi kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:www.kamagara.se
tilasin jo toisen kerran, perille tuli tämäkin tilaus. Tosin kesti hieman, tilasin 18.10 ja 27.10 kyselin s-postilla tilaustani, vastauksessa 28.10 ihmettelivät etteikö tilaukseni ollut tullut jo, 5.11 kyselin uudelleen tilausta, vastaus 6.11:
We had problem with Soft Tab delivery, we will sent you order the next week. Really sorry for the delay.
Anna
Kamagra support
Tilaukseni tuli perille 13.11 ja nuo soft tabut toimivat myös!
seuraavaksi kokeilen kamagra jellyä.
Alkuperäinen kirjoittaja tullattu:juu tilasin tossa viime keskiviikkona kyseisestä paikasta ja tänään tiistaina tuli tullista lappu.