Kamala ikävä ukkoa...ei jaksais odottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
perjantaina vasta tulee kotiin ja mulla ihan hirvee ikävä...rupee jo masentaa ku tuijottelen vaan kelloo et millon vois mennä nukkumaan että päivät kuluis nopeemmin.

ja ukko ois halukas lähtee ens viikollaki jos siel vaan ois töitä...mä en haluu päästää sitä pois...

hattua nostan kaikille niille keiden mies tekee jatkuvasti reissuhommia...musta vaan ei oo tähän..

Kunnon kuntoilu- ja siivouspäivä! (Joo joo, tiedän, että siivous ihan tylsää)
Tai sitten haet leffoja ja mässäät surutta jo päivällä!
Leivo!
Lue kirjoja ja naistenlehtiä
Käy kuntosalilla tai uimahallissa
Shoppailu

Ja voimahali :hug:
Jos joku hyvä puoli pitää keksiä, niin yhteistä aikaa ja itse puoliskoaan oppii ainakin arvostamaan aidosti.
Toivottavasti ei nyt ihan lopun ikää kestä tuo miehesi reissujobi, eli koita ajatella, että tämä on vain väliaikainen tilanne.

Kutsu huomenna kavereita käymään, ja tosiaan leivo kaikkea hyvää, saatte rupatella ja syödä herkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Ja voimahali :hug:
Jos joku hyvä puoli pitää keksiä, niin yhteistä aikaa ja itse puoliskoaan oppii ainakin arvostamaan aidosti.
Toivottavasti ei nyt ihan lopun ikää kestä tuo miehesi reissujobi, eli koita ajatella, että tämä on vain väliaikainen tilanne.

Kutsu huomenna kavereita käymään, ja tosiaan leivo kaikkea hyvää, saatte rupatella ja syödä herkkuja.

kun ei oo noista kavereista kukaan tänne asti raahautumassa...asun kuulemma liian kaukana..mutta mä käyn siellä kyllä välillä mut nyt ei viittis lähtee ajelee..

siivota kyllä pitää...hirvee kaaos kotona...
jotenki vaan on niin väsyny jo et mitään ei jaksais..

Palstailet vaan koko päivän :D
Ei vaan... ulkoilet, siivoa kaappeja jne.
Mulla on mies viikot pois, mutta mulla ei kyllä ole ongelmia keksiä tekemistä... Päinvastoin ja viikot menee äkkiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Palstailet vaan koko päivän :D
Ei vaan... ulkoilet, siivoa kaappeja jne.
Mulla on mies viikot pois, mutta mulla ei kyllä ole ongelmia keksiä tekemistä... Päinvastoin ja viikot menee äkkiä! :)

nii mutta sä oot jo tottunu siihen... ukko oli viime viikolla kolme päivää ni se meni ihan hyvin mut tää viikko on tuntunu kamalalta..

ja ku pojallaki on ikävä ni se kiukkuu mulle ja kyselee vaan isiä