kamala totuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasss

Vieras
olen laiska, saamaton, tyhmä, hirveä ja negatiivinen ihminen. Ei ihmekään ettei mulla ole mitään. tai on mulla mies ja lapset mutta nekin varmaan pian tajuaa mun hirveyden. mies on vissiin tajunnut jo kun ei osaa olla muuta kuin vittumainen.

Olen todellakin kamala ihminen. Toisaalta, sain juuri diagnoosin epävakaa personaallisuus ja odotan terapiaa alkavaksi. Toiveet on korkealla et josko minustakin vielä ihminen tulee, ainakin sen verran parempi etten menetä miestäni/perhettäni..:(

[QUOTE="a.p";28280342]mulla on vissiin masennus ja joku ahdistus siks oon kai tällainen... kynnys mennä jonnekkin juttelemaan liian korkee...[/QUOTE]

Kukaan muu ei voi auttaa sua alkuun kuin sä itse. Tai siis, apua on saatavilla mut itse sun täytyy sitä hakea. Niin minäkin tein vaikka eihän se helppoa oo ollut. Mut toivottavasti saan apua..

No mä oon sitä mieltä että jutteleminen ei paranna oikeaa masennusta,vaan lääkkeet! Kekustelun tarkoitus on a. valvoa ihmistä että jos on itsetuhoisia ajatuksia saa m1 lähetteen. b.Tukea ihmistä sopeutumaan tilanteeseen ja auttaa löytämään toivo siitä että parannuttua asiat ei tunnu synkältä.

pps.jos oma käytös yms johtuu sairaudesta tms. niin silloinhan se ei ole oma syy! Niin miksi pitää ajatella että mä itse olen kauhea?

Mullahan ei mitään diagnoosia ole ihan vaan itse olen päätellyt/epäillyt olisko masennus. Toisaalta voihan se olla että mä vaan oon luonteeltani tällainen patalaiska ja saamaton ihminen ja harva nyt tällaisia ihmisiä arvostaa.

itsetuhoinen en ole enkä ole koskaan ollut. mä halua elää ja olla onnellinen se ei vaan oikein tahdo onnistua..