KAmalaa... !!! (COla- juomista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua miten jotkut muka tulee tuosta noin riippuvaiseksi. Itse join yhden kesän lähes joka päivä kolaa, mutta ei ollut minkäänlaisia vaikeuksia lopettaa sen juomista yhtäkkiä kokonaan. Ihan ilman ongelmia sujui.

[QUOTE="ihmetys";25118028]Hassua miten jotkut muka tulee tuosta noin riippuvaiseksi. Itse join yhden kesän lähes joka päivä kolaa, mutta ei ollut minkäänlaisia vaikeuksia lopettaa sen juomista yhtäkkiä kokonaan. Ihan ilman ongelmia sujui.[/QUOTE]

Niin, ihmiset on erilaisia, eikö oo hassua?

Ja sitten ihmetellään, miksi joku ei pysty lopettamaan tupakointia. Tai kahvinjuontia. Kahvi on mulle tupakkaa paljon pahempi. Ilman röökiä voin olla, mutta perhana, jos en saa aamukahvia...

Kahvin kanssa olen huomannut että kesällä ei oikein tehnyt yhtään mieli sitä juoda, maistui vain pahalta.

Mutta nyt kun on kylmä ja pimeää, niin ihan innolla huristelen autolla töihin kun tiedän että siellä on kuppi kuumaa odottamassa :D Ja juon helposti yli 8 kuppia työpäivän aikana. Nyt jo 3 menossa. Olisi täyttä helv*ttiä jos ei sais kahvia! Eli kai tuo on joku riippuvuus sitte.

Yhteistyössä