Kamalaa, kun ihmisillä on tällaisia ajatuksia

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Piste

Kun puhalletaan tulta tähän
sammuvaan hiileen,
se savullansa meitä tukehduttaa.
Ja jos vain muistellaan,
jäädään kiinni ikuisuuteen.
Eikä eletä ollenkaan,
kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan,
rohkeempaa on luovuttaa.

Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa.

Kun nyt jutellaan,
voidaan hyvin katsoa silmiin,
on nähty nämä seinät ennenkin.
Mut ei saa koskettaa,
ne aamut meidät imee vain kuiviin.
Ei tästä tule näin valmiimpaa,
ehkä on jo aika irroittaa,
kai saa nyt luovuttaa.

Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.

Anna jo olla.

Kyllä minä tiedän, kuinka kehomme kietoutuu.
Kyllä minä muistan, kelle ihosi tuoksuu.
Jos tulevatkin vuodet käsiimme
vain rikkoutuu.
En jaksaisi olla, anna mun olla ja unohtaa.

Mun korviin tuo kuulostaa erolta, jonka molemmat huomaa väistämättä tulleen. Mitä siitä sopuisa ero, turha on jatkaa huonossa suhteessa kun kumpikaan ei ole tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja miten niin?:
Nyt tipuin ap:n ajatuskulusta. Eikös ton pointti ole se, että joskus on parempi sanoa kiitos ja näkemiin kuin jäädä roikkumaan johonkin huonoon.

Niinhän se on, nimenomaan.

Oukei, sun otsikko hämäs. Ihmisillä olitkin siis sinä itse. Oletko siis eroamassa?

Nyt tipuin ap:n ajatuskulusta. Eikös ton pointti ole se, että joskus on parempi sanoa kiitos ja näkemiin kuin jäädä roikkumaan johonkin huonoon.

Oukei, sun otsikko hämäs. Ihmisillä olitkin siis sinä itse. Oletko siis eroamassa?

No en tiedä. Jotenkin vaan tökkii kaikki.

No kattelet hetken. Kaikilla tökkii välillä. Mitäs mieltä miehesi on tilanteesta?

Minäkin ymmärsin väärin aloituksen.. Älä ap vaan tee mitään hätiköityä, kaikissa pikkulapsiperheissä on vaikeita hetkiä, se ei välttämättä tarkoita että olisi eron tarve. :hug:

No kattelet hetken. Kaikilla tökkii välillä. Mitäs mieltä miehesi on tilanteesta?

En tiedä, ajatteleeko se mitään. Onko sen mielestä olemassa edes mitään tilannetta. Ja en tosiaan tee mitään hätiköityä. Nää on vasta ajatuksia.

Miettiähän sitä voi aina, ilman että toimiikin. Ei tämä elämä aina niin ruusuilla tanssimista ole, eikä pidäkkään. Vaikeaa on, kun tietää että olis parempaakin, silti täytyy jatkaa ja yrittää koska olenhan mä luvannut rakastaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Miettiähän sitä voi aina, ilman että toimiikin. Ei tämä elämä aina niin ruusuilla tanssimista ole, eikä pidäkkään. Vaikeaa on, kun tietää että olis parempaakin, silti täytyy jatkaa ja yrittää koska olenhan mä luvannut rakastaa :/

Mutta toisaalta mä en aio haaskata omaa elämääni epätyydyttävään olemiseen. Toivoa sopii, että tilanne muuttuu, mutta nyt on sellainen olo, että tämä on nyt nähty.

Sörhipöykerö: Meillä aina käy nuo lempparinimet yhteen! Luin taas jonkun nimiketjun, missä sä ehottelit tyttöjen nimiä, ihan kuin mun suusta. Muutenkin kommentoit aika lailla samoin, miten ite oisin sanonu.. Harvoin vaan tänne mitään kirjoitan.

Mutta siis itse asiasta, ratkaisu löytyy aina, oli se mikä tahansa! Sä sen parhaiten tiedät.

Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Sörhipöykerö: Meillä aina käy nuo lempparinimet yhteen! Luin taas jonkun nimiketjun, missä sä ehottelit tyttöjen nimiä, ihan kuin mun suusta. Muutenkin kommentoit aika lailla samoin, miten ite oisin sanonu.. Harvoin vaan tänne mitään kirjoitan.

Mutta siis itse asiasta, ratkaisu löytyy aina, oli se mikä tahansa! Sä sen parhaiten tiedät.

:)

Yhteistyössä