Eli oli minun syytäni kun en avannut suutani?sama kuin naisia aina syytetään liian paljastavien vaatteiden pitämisestä jos miehet kähmii. Eivät kaikki ole niin sanavalmiita tuollaisessa tilanteessa tai en muutenkaan ymmärrä miten taas se, joka alistuu tuollaiseen on jotenkin viallinen kun tilanne itsessään oli nii hullu jo?? Koska ei tuollaisessa tilanteessa ole helppo ruveta heittämään miestä pihalle ja ruveta komentelemaan jos mies on noin sekava? Enkä tajua miten annoin ymmärtää että annoin asian jatkua tuntikaupalla ja olin vaan lahna. Yritin kokoajan olla niin että esim hiukseni eivät eksyisi hänen ulottuvilleen ymym. Mutta kiitos syyllistämisestä. Eikä kipu ym ollut mitenkään pahoinpitelyyn verrattavaa mutta seksiin ei kuulu mikään kipu mielestäni. Siksi en huutanut kuin hyeena vaan nimenomaan vasta jäljeenpäin iski suurin paniikki.
enkä ymmärrä miten teidän on niin vaikeaa ymmärtää minua. helppo neuvoa täällä mitä olisi pitänyt tehdä. Tilanne oli niin odottamaton tuollaiselta ihmiseltä.

ymmärrän että seksiin kuuluu muukin kuin lähetyssaarnaaja mutta enpä tiennyt että joillain on haluja joita ei pysty kontrolloimaan :0 mutta tosiaan jos itse olisitte tuollaisessa tilanteessa niin ei välttämättä suu KAIKILLA niin vaan aukea. Helppo ratkaisu sanoa "olisit sanonut noin". Toki ihmiselle jonka kanssa on aiemmin ollut sängyssä se olisi ehkä mahdollistakin mutta en kai edes ymmärtänyt että tämä nyt tapahtuu
onko tuo seisokki juttu muuten totta? :0 hänellä ei seissyt kokoaikaa?? :0
ja onko mahdollista että 26v mies ei edes tiedä mitä on normaali seksi????

kuulostaa hullulta muttei hän ole mikään naistenmies.
Mutta tuskin häntä enää näen :S hän oli uskomattoman mukava mutta vaikka tästä puhuisin, en ehkä uskaltaisi kuitenkaan hetkeen koittaa uudestaan. Enkä jaksa yksityiskohtaisesti selittää mikä meni pieleen koska menee vähän maku koko touhusta. Ja usko muihinkin miehiin