H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Onkohan monet nyt vaihtanut sitten, olen ajatellut, että täällä on vaan jotain uutta porukkaa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaonjapysyy:Eikä pysy perässä kuka on uusi ja kuka vaihtanut nikkiä ja kuka kukakin on!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Jaa, enpä ole pannut merkille. Minusta täällä pyörii päivästä toiseen aina vaan samat...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Jaa, enpä ole pannut merkille. Minusta täällä pyörii päivästä toiseen aina vaan samat...![]()
Sinulla on valikoiva silmä varmaan, kun vanhakin on huomannut, että täällä on ihan vieraita nikkejä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Jaa, enpä ole pannut merkille. Minusta täällä pyörii päivästä toiseen aina vaan samat...![]()
Sinulla on valikoiva silmä varmaan, kun vanhakin on huomannut, että täällä on ihan vieraita nikkejä.![]()
:ashamed:
Ai, eikös minua sitten luokitella 'vanhaksi'?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Jaa, enpä ole pannut merkille. Minusta täällä pyörii päivästä toiseen aina vaan samat...![]()
:ashamed:
Ai, eikös minua sitten luokitella 'vanhaksi'?
Tarkotin ikää, kun silmät reistailee... kyllähän sää muuten olet ihan vanha tuttu jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Faarao:Alkuperäinen kirjoittaja harmaaonjapysyy:Eikä pysy perässä kuka on uusi ja kuka vaihtanut nikkiä ja kuka kukakin on!?!
Tarjoaa banaanin, ole hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Faarao:Alkuperäinen kirjoittaja harmaaonjapysyy:Eikä pysy perässä kuka on uusi ja kuka vaihtanut nikkiä ja kuka kukakin on!?!
Alkuperäinen kirjoittaja apina:Alkuperäinen kirjoittaja Faarao:Alkuperäinen kirjoittaja harmaaonjapysyy:Eikä pysy perässä kuka on uusi ja kuka vaihtanut nikkiä ja kuka kukakin on!?!
Kiitos! saisiko toisenkin?