Kamalat vierotus oireet..tyhmänä täältä kysyn onkohan vaarallista..(sepram-lääkkeestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
voimia tiedän tunteen, itse juuri suunnitellusti kyseisen lääkken lopetin ja silti on hieman vieroitusoireita...

Lopetitko vähentämällä annostusta ja millaisin oireita sulla on tullut?*Nim.pelkää mitä joskus vielä on se vieroitus hoito* :ashamed: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Etkös sais soittamalla puhelin reseptiä apteekkkiin.

Sitä mä just aloin miettimään että eikös ne nyt kuitenkin koneelta näe mitä sinne on kirjoitettu ja että lääke on määrätty..hmm,taidan pommittaa uudestaan puhelua sinne! :wave:

kyllä pitäis nähdä

Kiitti,mä kyllä soitan vielä ! =) :flower:

voimia tiedän tunteen, itse juuri suunnitellusti kyseisen lääkken lopetin ja silti on hieman vieroitusoireita...

Lopetitko vähentämällä annostusta ja millaisin oireita sulla on tullut?*Nim.pelkää mitä joskus vielä on se vieroitus hoito* :ashamed: :flower:

juu lopetin 20mg, tiputin ensin 10mg ja siit viel 5mg. Vieroitusoireet oli lähinnä heikotus, pyörryttävä olo, ahdistus ja sellainen sietämätön olo... Mutta kestän tän kun synnytyksen jälkeen voi aloittaa lääkkeen uudestaan.

juu lopetin 20mg, tiputin ensin 10mg ja siit viel 5mg. Vieroitusoireet oli lähinnä heikotus, pyörryttävä olo, ahdistus ja sellainen sietämätön olo... Mutta kestän tän kun synnytyksen jälkeen voi aloittaa lääkkeen uudestaan.

Mä jouduin syömään koko odotus ajan.Sitä yritettiin lopettaa 2 viikkoa ennen vauvan syntymää,ja sitten olisin aloittanut uudestaan..mut ei pystynytkään lopettaa siksikään aikaa.

Vauva ei saanu viekkareita,onneksi. :) Lääkäri sanoi sitten että joo,et saa lopettaa,vauva pääsee heti hyvään hoitoon jos sille kovia oireita tulee.Mut tosiaan hyvin meni kaikki! :heart:

Yhteistyössä