Kammotus muovikuuset ja kuvat facessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Sori vaan muovihirvityksien omistajat mutta oikeesti onko niitä kuvia pakko jokavuosi laittaa,
joka vuosi teillä se sama hirvitys on ja koristeet jokavuosi samat joten nähty on ei kiinnosta onko ne kuusen nauhat nyt tänävuonna kieritelty ympyrää vai leittu pystysuoraan ales roikkumaan

Mun allergian takia meillä ei voi olla oikeaa kuusta. En halua olla ilkeä kusipää joka ei anna lapsen iloita kuusesta ja koristelusta vain sen takia, että kuusi on muovia. Ja kyllä mä itsekin tykkään, että on kuusi jouluna vaikka sitten se muovinen.

[QUOTE="Naana";29363301]Mun allergian takia meillä ei voi olla oikeaa kuusta. En halua olla ilkeä kusipää joka ei anna lapsen iloita kuusesta ja koristelusta vain sen takia, että kuusi on muovia. Ja kyllä mä itsekin tykkään, että on kuusi jouluna vaikka sitten se muovinen.[/QUOTE]

Just näin meilläkin. Itsekin ennen ajattelin, että meille ei kyllä IKINÄ tulisi muovikuusta, kamalia ovat. Noh, sittemmin puhkesi paha kuusiallergia minulle, enkä todellakaan paria tuntia pidempään voi olla oikean kuusen kanssa samassa tilassa. Eli meille sopii muovikuusi tai sitten ei kuusta ollenkaan. Eihän se muovinen tuoksu ja on vähän sellainen "markettikuusi", mutta kyllä se kuitenkin kotiin jouluntunnelmaa luo ja lapsille se kuusi on tosi tärkeä. Ja joka vuosi se meillä koristellaan ihan eri tavoin ja eri koristeilla, että variaatiota löytyy. Ja kyllähän nuo muovioksat voi taitella haluamallaan tavalla.

Oman mettän kuuset ovat jotenkin niin harvaoksasia ja mitättömän näköisiä verrattuna pohjosessa kasvaneisiin ( joihin lapsena totuin), joten nöihin verrattuna muovikuusi on mielestäni kauniimpi.

Ja tietenkään jolukuuseksi kasvatettua ei voida ostaa, kun kerran ilmatteeksi saa.

[QUOTE="Naana";29363301]Mun allergian takia meillä ei voi olla oikeaa kuusta. En halua olla ilkeä kusipää joka ei anna lapsen iloita kuusesta ja koristelusta vain sen takia, että kuusi on muovia. Ja kyllä mä itsekin tykkään, että on kuusi jouluna vaikka sitten se muovinen.[/QUOTE]

Jos sulla on kunnon joulumieli niin hommaat kakaroille oikean kuusen ja itse voit vaikka tukehtua!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29363381:
Ihan jees, viime vuonna päätettiin kokeilla oikeaa kuusta mutta se lähti kesken aattoillan pihalle kun vaimolle iski astmakohtaus. Siinä sitä oli lapsille joulumieltä kerrakseen.

Minä en olis sitä kuusta heittänyt pihalle...

[QUOTE="kyllästynyt";29363216]Sori vaan muovihirvityksien omistajat mutta oikeesti onko niitä kuvia pakko jokavuosi laittaa,
joka vuosi teillä se sama hirvitys on ja koristeet jokavuosi samat joten nähty on ei kiinnosta onko ne kuusen nauhat nyt tänävuonna kieritelty ympyrää vai leittu pystysuoraan ales roikkumaan[/QUOTE]
Ai kamalaa, on sulla outoja "kavereita" kun julkaisevat joulun alla omalla seinällään kuvia joulukuusistaan. :( Poista heti kavereista moiset typerykset, niin heti helpottaa. :)

[QUOTE="kyllästynyt";29363286]kyllä ne muovikuuset näyttää aina ah yhtä
"kauniilta"
jokavuosi ja nkee kuvastakin jo hyvin kauan että muovikuusi kyseessä mutta jos rakastaa muovia
Miksi ei kaiva jokavuosi samaa kammotus kuvaa esiin ja lataa sitä vaan seinälleen[/QUOTE]

Lasten takia oli pakko hankkia kuusi kun sitä toivoivat.
Itse olen erittäin allerginen oikeelle kuuselle ja kaikille joulukukille.
Aivan kauheeta, meillä on VALKOINEN muovikuusi, ja samat koristeet kuin viimevuonna!!