Miehen salasuhteet ja huorissa käynti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhteessatuntemattomankanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä särje ittees enää, enempää vaan lähe. Tekee kipeetä, mutta aika parantaa.

Itsekkin 2008 talvella erosin exästä. Asuttiin neljä vuotta yhessä ja niistä kolme meni hirveen helvetin keskellä. Mun exäni petti, oli väkivaltanen ja molemmat käytettiin paljon alkoa. Olin aivan riekaleina henkisesti ja itsetunto nolla, masensi ja kadutti oma sokeus ja typeryys. Annoin anteeks, mutta sama touhu jatku kuitenkin ja lopulta suljin silmät täysin. Tasan kerran lähin tavaroitteni kanssa menemään, kun jäi kiinni, että oli jatkanu exäänsä yhtyden pitoa. Olin täynnä raivoa ja pakkasin tavarat. Lähin takasin entiselle kotipaikkakunnalleni ja menin lapsuuden kotiini. No, seuraavana päivänä exä tuli hakee takas mut. Sanoin, että lähden vasta sitten, kun asiat on selvitetty kunnolla ja täysin. No, kaikki helähti paskaks tuon jälkeen taas. Exän kaveri lopulta hermostu tohon tilanteeseen ja avautu mulle, kun oltiin isolla porukalla baarissa. Sano vaan, että sinuna en luottais noin paljon tohon. Kysyin, mitä oikein tarkotat. Exän kaveri alko selittää, kuvitteletko, että on pettäny vaan kerran tai kaks? Ei ole, vaan paljon, paljon enemmän. Melki joka kerta, kun ollaan jossain oltu, että ei kannata luottaa ja olla, niin kiltti. Herää nyt, käyttää sua hyväkseen mennen tullen ja sä mahdollistat sen, kun et suostu näkemään tosi asioita. Ton jälkeen koin heräämisen, vitutti ja iljetti, että olin tollasen luuseri, paskan kanssa yhteen muuttanu. Kaduin tuon jälkeen koko suhdetta, enkä voinu lakata miettimästä, kuinka oli pannu muita ja tuli niitten reissujen jälkeen mun kanssa samaan sänkyyn :x. Lopulta petin ite, en vaan jaksanu ja halusin päästä kokonaan eroon. Tosin eron jälkeen uhkaili kerran baarissa ja uhkaili ja juoksi yhen miehen perässä, jonka kanssa yritin tutustua. Soitteli ja yritti saada viestein mua tulemaan yhelle, että hän halus selvittää asioita ja keskustella niistä. Kieltäydyin ja tuon jälkeen en kuullu koko ihmisestä mitään. Teki kipeetä, lähinnä siksi, että olin sokee ja melki tuhonnu itseni kokonaan ja syytin itteeni ihan kaikesta. Meillä ei ollu juurikaan läheisyyttä, työnsi mut aina pois ei halunnu halata, ei pussata eikä muutakaan. Seksi kelpas, mutta jostain syystä koin sen ahdistavana tilanteena.

Harkitse tarkkaan haluatko sä, tuhota ittes tossa huonossa suhteessa? Miehes tuskin lopettaa tota pettämistä vaikka terapiassa kävisittekin. Tollanen ihminen ei vaan muutu. Haluatko elää loppuelämäs ihmisen kanssa, johon et voi luottaa ja saat aina olla varuillas, koska koko touhu levii taas käsiin? Kunnioita ja arvosta itsees, etes sen verran, että häivyt. Toi mies ei ole sua ansainnu, koska ei selvästikkään tiedä, mitä rakkaus on. Mieti, että tuollanen samanlainen pommi putois, kun olette muutaman vuoden taas jatkanu eteenpäin? Lähe ihan oikeesti, toi suhde tuhoo sut jos jäät :(.

Eroon miehestä välittömästi,pahenee muuten.Minua petettiin ja hakattiin 5 vuotta,elämäni paras teko oli kun sain viihdyin jätettyä äijän. Muistot ym.on lopulta harhaa,vain paha on todellisuutta!

Yhteistyössä