Kattelin netistä sen kampaamon sivuja, joissa oli se paras kampaaja ja SE EI ENÄÄ OO SIELLÄ!!! Eli joku hyvä kampaaja Jyväskylästä tai maalaiskunnasta, kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Hei mäkin oon käyny sillä joskus 10 vuotta sitten!Onkohan se edes sama.. ?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Liike oli aiemmin Forumissa Asemakadun puolella, Ärrän vieressä. Nyt Kilpisenkadulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Onko se nuori, mukava, ehdottelee sopivaa mallia mutta tekee kuitenkin sen minkä haluan, jos en halua ehdottamaansa?![]()
Tuli ihan turvaton olo, ku olisin tienny et se tietty kampaaja osaa tehä sellasta mistä tykkään :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Liike oli aiemmin Forumissa Asemakadun puolella, Ärrän vieressä. Nyt Kilpisenkadulla.
No on se sit! Olin sillon siinä Aleksi 13:ssa töissä, niin tuli käytyä parturissa aina "naapurissa".
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Kattelin netistä sen kampaamon sivuja, joissa oli se paras kampaaja ja SE EI ENÄÄ OO SIELLÄ!!! Eli joku hyvä kampaaja Jyväskylästä tai maalaiskunnasta, kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Just tänään kävin HairPlayssa Niinalla. Suosittelen.
Onko se nuori, mukava, ehdottelee sopivaa mallia mutta tekee kuitenkin sen minkä haluan, jos en halua ehdottamaansa?![]()
Tuli ihan turvaton olo, ku olisin tienny et se tietty kampaaja osaa tehä sellasta mistä tykkään :'(
Niina on about viisikymppinen, eli ei kovin nuori. Silti mukana trendeissä hyvin. Näkemystä löytyy, mutta osaa ottaa myös asiakkaan toiveet huomioon. Samasta putiikista löytyy myös himpun nuorempi parturi-kampaaja Mirka sekä vastavaömistunut hiusmuotoilija Tea (Niinan tytär).
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Utelias oon, mutta ketä sie kaipailet? Et kai Susania, joka oli ennen töissä HiusTeamissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Kattelin netistä sen kampaamon sivuja, joissa oli se paras kampaaja ja SE EI ENÄÄ OO SIELLÄ!!! Eli joku hyvä kampaaja Jyväskylästä tai maalaiskunnasta, kiitos!
Mitäs jos soitat sinne kampaamoon ja kysyt onko SE kampaaja siirtynyt johonkin toiseen puljuun.Ja sit varaat ajan sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Kattelin netistä sen kampaamon sivuja, joissa oli se paras kampaaja ja SE EI ENÄÄ OO SIELLÄ!!! Eli joku hyvä kampaaja Jyväskylästä tai maalaiskunnasta, kiitos!
Mitäs jos soitat sinne kampaamoon ja kysyt onko SE kampaaja siirtynyt johonkin toiseen puljuun.Ja sit varaat ajan sinne.
Aika hyvä ehdotus kyllä, mut niille voi tulla paha mieli jos ne ei kelpaa :ashamed:![]()