kampaajalla asiakkaalla oleva suojaviitta käytössä ilman pesua yäk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäkk

Vieras
sinne kampaajalle en ikinä mene. edellisen asiakkaan jälkeen kampaaja vain pudisteli sen viitan. ei laittanut edes niskaan sitä suojaa. iletti kun hiukset valuu sitä viittaa pitkin missä vielä edellisen asiakkaan hilseet ja hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noinhan se on kaikkialla. Vielä en ole tavannut kampaajaa, joka vetäisis joka asiakkaalle puhtaan kapan.

Sama juttu. Uutta asiakasta vaan putkeen ja samaa viittaa niskaan. Ainoostaan jos hiuksia on värjätty, niin silloin viitta vaihtuu ettei vahingossa tule väritahroja. Tosin en tiijä vaihtuuko silloinkaan aina, jos viitta sattuu olemaan puhdas...

Eli ihan normi juttu

eihän ne niitä pesemään ala jos ei ole likaiseksi mennyt

muualla kun olen ollut niin ottavan uuden kaapista. ja sen vanhan vievät pois. onko sulle sitten ihan sama jos hammaslääkärikin lykkää systeemit suuhun jos ne ei näytä likasilta ja samoilla suojahanskoilla. tai jalkahoitaja käyttäis samoja välineitä asiakailla. tai joku gynegologi laittais samat hanskat bebaan millä se tonki edellisenkin römpsän. tai jos sulle kahvilassa tarjottais käytetystä kupista kahvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Iinukka:
Noinhan se on kaikkialla. Vielä en ole tavannut kampaajaa, joka vetäisis joka asiakkaalle puhtaan kapan.

Sama juttu. Uutta asiakasta vaan putkeen ja samaa viittaa niskaan. Ainoostaan jos hiuksia on värjätty, niin silloin viitta vaihtuu ettei vahingossa tule väritahroja. Tosin en tiijä vaihtuuko silloinkaan aina, jos viitta sattuu olemaan puhdas...

Eli ihan normi juttu

Mutta ajatelkaas jos edellisellä asiakkaalla on esim. täitä tai hilsettä. Ne nyt luulis tarttuvan. Kyllä mua inhoittais jos niskaa kiertäis sama kappa mikä ollut edellisellä asiakkaalla

Alkuperäinen kirjoittaja yäkk:

muualla kun olen ollut niin ottavan uuden kaapista. ja sen vanhan vievät pois. onko sulle sitten ihan sama jos hammaslääkärikin lykkää systeemit suuhun jos ne ei näytä likasilta ja samoilla suojahanskoilla. tai jalkahoitaja käyttäis samoja välineitä asiakailla. tai joku gynegologi laittais samat hanskat bebaan millä se tonki edellisenkin römpsän. tai jos sulle kahvilassa tarjottais käytetystä kupista kahvia.

Kyse on nyt kuitenkin VAIN HIUKSISTA!

Mielestäni vertailet vähän vääriin asioihin. Tämä on kyllä vain minun mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen:

Kyse on nyt kuitenkin VAIN HIUKSISTA!

mutta ajatus inhottaa. vaikka kyse vain hiuksista niin täit voivat tarttua. ja jos edellinen asiakas ollut joku hikiniska. kyllä sitä voi kaikenlaista tarttua.

sinne kampaajalle en ikinä mene. edellisen asiakkaan jälkeen kampaaja vain pudisteli sen viitan. ei laittanut edes niskaan sitä suojaa. iletti kun hiukset valuu sitä viittaa pitkin missä vielä edellisen asiakkaan hilseet ja hiukset.

Salli mun nauraa :laugh:

oletko ajatellut, että ei kärrypojatkaan kaupassa pese kärryjä. kosket samaan "työntökahvaan" mihin kaikki edelliset asiakkaatkin. ties missä ovat käsiään pitänyt juuri ennen kauppaan tuloa ja ei ole pessyt käsiä...

Mielestäni vertailet vähän vääriin asioihin. Tämä on kyllä vain minun mielipiteeni.

enhän vertaile, omasta mielestäni. ajatus vain etten mä tykkää käyttää samaa mikä ollut edellisellä asiakkaalla. kerran olin gynegologilla ja siellä piti laittaa semmonen suojatakki. joka asiakkaan jälkeen se laitettiin likapyykkikoriin. sä sit vissiin meinaat että senkin voi käyttää kunnes siihen tulee tahra, vai???

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
oletko ajatellut, että ei kärrypojatkaan kaupassa pese kärryjä. kosket samaan "työntökahvaan" mihin kaikki edelliset asiakkaatkin. ties missä ovat käsiään pitänyt juuri ennen kauppaan tuloa ja ei ole pessyt käsiä...

mä nyt maksan aika suolasen hinnan kampaajalla. joten oletan jotain alkeellista siisteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:

vertailukohde on väärä. kädet voi pestä ja pyyhkiä käsidesillä. ja jos niitä käsiä ei laita suuhun jne. mutta mä en halua kenenkään hilseitä ja täitä hiuksiini. jos asiakkaalle jää eto olo niin ei huvita mennä. sama jos kampaaja pudottaa sakset maahan ja jatkaa leikkaamista, näinkin on käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
jos asiakkaalla on ollu täitä ne varmasti on kampaaja huomannu ja ei samaa kappaa laita. Mistäs tiiät jos samalla kammalla kampaa kun edellistäkin ;) :p

tuon kampaajan uskon tekevän niin. samaten kädet pitäisi pestä edellisen jäljeltä. sekä kun käsitellään rahaa. ja mua etoo niin mua etoo, ei voi mitään.

Luulis kampaajan huomanneen, jos edellisellä asiakkaalla olis täitä ollut. Ja ne hiukset siinä viitassa valuu lattialle, ei nouse seuraavan asiakkaan niskaan/päähän. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Luulis kampaajan huomanneen, jos edellisellä asiakkaalla olis täitä ollut. Ja ne hiukset siinä viitassa valuu lattialle, ei nouse seuraavan asiakkaan niskaan/päähän. :)

ajatus inhoittaa käyttää samaa `vaatetta` edellisen jälkeen. ja jos kampaajareissu hipoo 60 euroo, niin luulis asiakkaana olevan oikeus vaatia jotain. niitä pyykkejä sieltä kuitenkin lähetetään eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

ajatus inhoittaa käyttää samaa `vaatetta` edellisen jälkeen. ja jos kampaajareissu hipoo 60 euroo, niin luulis asiakkaana olevan oikeus vaatia jotain. niitä pyykkejä sieltä kuitenkin lähetetään eteenpäin.

Kantsiskos sun yrittää hoitaa jotenkin tota sun likafobiaa, ei jotenkin tunnu ihan normaalilta, että noin kauheasti tuollainenkin etoo.

Se hilsehän tarttuu, jo siitä että menet samaan tuoliin istumaan kuin edellinen asiakas.

haluatko sinä että edellisen asiakkaan käyttämä vaate kiertää sun niskaasi, mitä edellinen on käyttänyt. hikoillut ym. ihme palsta kun täällä ei voi mitään kirjoittaa, ett heti aletaan hymähtään ja vähättelemään. no ehkä teistä pieni asia, musta ei. kyllä kertoo palvelun tasosta noi pienet yksityskohdat. isoissa kampaamoissa näin ei tehdä. mutta ykstityisyrittäjä joka yksin pitää kampaamoa. isommissa kampaamoissa noin ei yksinkertaisesti tehdä.

Yhteistyössä