T
täti
Vieras
kun kaikki kampaajat suosittelevat sekä kehuvat itse pesevänsä hiuksensa vaikka 5 päivän välein ja sanovat et lisää aineita vain hiuksiin ni ei tarvii pestä...
mihin tää perustuu? toimiiko kaikilla? ittelläni rasvoittuva hiuslaatu (ohut mutta paljon hiusta) enkä voisi kuvitellakaan 2 päivää pidempään voivan olla pesemättä ja hiukset näyttääkin kahden päivän päästä jo ihan lehmän nuolasemilta. siihen ei mitkään mömmöt enää auta!
saako hiuksia pestä esim. joka toinen päivä?
mihin tää perustuu? toimiiko kaikilla? ittelläni rasvoittuva hiuslaatu (ohut mutta paljon hiusta) enkä voisi kuvitellakaan 2 päivää pidempään voivan olla pesemättä ja hiukset näyttääkin kahden päivän päästä jo ihan lehmän nuolasemilta. siihen ei mitkään mömmöt enää auta!
saako hiuksia pestä esim. joka toinen päivä?