Kampaajat! täällä olis muutama kyssä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti

Vieras
kun kaikki kampaajat suosittelevat sekä kehuvat itse pesevänsä hiuksensa vaikka 5 päivän välein ja sanovat et lisää aineita vain hiuksiin ni ei tarvii pestä...


mihin tää perustuu? toimiiko kaikilla? ittelläni rasvoittuva hiuslaatu (ohut mutta paljon hiusta) enkä voisi kuvitellakaan 2 päivää pidempään voivan olla pesemättä ja hiukset näyttääkin kahden päivän päästä jo ihan lehmän nuolasemilta. siihen ei mitkään mömmöt enää auta!

saako hiuksia pestä esim. joka toinen päivä?
 
Saa ja pitääkin pestä silloinkun ovat likaset. Ja jos joku on sulle sanonu kulkevansa 5päivää pesemättä, on sua viilattu hyvin linssiin. Joko heillä on a)niin kuiva ja karhea hiuslaatu ettei tartte pessä NIIN usein mut silti usemmin ku 5 p. välein tai b) he kulkevat tukka paskasena jatkuvasti. ei tosiaankaan kukaan mun tuntema kollega ole 5 päivää pesemättä hiuksiaan.

Tosiaan. pese aina ku näyttää likasilta. ku on hyvät aineet hoidot sun muut ei hiukset siitä kärsi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:
Jos pesisin hiukset viiden päivän välein niih saisin viettää kotona suurimmaan osan ajasta:D ei sen näköisillä hiuksillä voisi käydä missään:D

2 kampaajaa on mulle näin sanonut. laittavat vain kuulemma lisää mömmöä päähän joka päivä. mulla hiukset pesty nyt torstai aamuna ja on niiiiiin likasen tuntuset että voi kauhee!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Saa ja pitääkin pestä silloinkun ovat likaset. Ja jos joku on sulle sanonu kulkevansa 5päivää pesemättä, on sua viilattu hyvin linssiin. Joko heillä on a)niin kuiva ja karhea hiuslaatu ettei tartte pessä NIIN usein mut silti usemmin ku 5 p. välein tai b) he kulkevat tukka paskasena jatkuvasti. ei tosiaankaan kukaan mun tuntema kollega ole 5 päivää pesemättä hiuksiaan.

Tosiaan. pese aina ku näyttää likasilta. ku on hyvät aineet hoidot sun muut ei hiukset siitä kärsi!

Mulla on kuiva ja karhea hius, enkä kyllä voi olla viittä päivää hiuksia pesemättä. Kahden päivän jälkeen ovat aivan törkeän likaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
kun kaikki kampaajat suosittelevat sekä kehuvat itse pesevänsä hiuksensa vaikka 5 päivän välein ja sanovat et lisää aineita vain hiuksiin ni ei tarvii pestä...


mihin tää perustuu? toimiiko kaikilla? ittelläni rasvoittuva hiuslaatu (ohut mutta paljon hiusta) enkä voisi kuvitellakaan 2 päivää pidempään voivan olla pesemättä ja hiukset näyttääkin kahden päivän päästä jo ihan lehmän nuolasemilta. siihen ei mitkään mömmöt enää auta!

saako hiuksia pestä esim. joka toinen päivä?

Sanot, että "kaikki kampaajat" ja sitten myöhemmin tämä "kaikki" osoittautuu kahdeksi kampaajaksi. Hyvä otanta siis.

Hassua jos joku kampaaja on väittänyt, että tuo ohje sopisi jokaiselle. Ehkä toimii tietyllä hiuslaadulla ja joillain harvoilla, mutta ei tosiaan kaikilla.

Itse olen kampaaja ja ohjeeni on, että pese niin usein kuin tarvitsee. Itse pesen kerran päivässä.
 
Mä pesen n.kaksi kertaa viikossa, jos enemmän muotoilutuotteita niin pesen useammin. Että ei pidä kyllä tuo paikkaansa.. Ja ei muotilutuotetta edes kannata likaiseen hiukseen laittaa, hukkaan menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
kun kaikki kampaajat suosittelevat sekä kehuvat itse pesevänsä hiuksensa vaikka 5 päivän välein ja sanovat et lisää aineita vain hiuksiin ni ei tarvii pestä...


mihin tää perustuu? toimiiko kaikilla? ittelläni rasvoittuva hiuslaatu (ohut mutta paljon hiusta) enkä voisi kuvitellakaan 2 päivää pidempään voivan olla pesemättä ja hiukset näyttääkin kahden päivän päästä jo ihan lehmän nuolasemilta. siihen ei mitkään mömmöt enää auta!

saako hiuksia pestä esim. joka toinen päivä?

Sanot, että "kaikki kampaajat" ja sitten myöhemmin tämä "kaikki" osoittautuu kahdeksi kampaajaksi. Hyvä otanta siis.

Hassua jos joku kampaaja on väittänyt, että tuo ohje sopisi jokaiselle. Ehkä toimii tietyllä hiuslaadulla ja joillain harvoilla, mutta ei tosiaan kaikilla.

Itse olen kampaaja ja ohjeeni on, että pese niin usein kuin tarvitsee. Itse pesen kerran päivässä.



anteeksi vaan rouva pilkunviilaaja. nämä kaikki kaksi kampaajaa sattuu nyt vaan olemaan ne kaikki kaksi kampaajaa joilla olen käynyt.

saatanan pilkun nussija!
 
Varmaan tottumuskysymys. Kyllähän mäkin saisin aineilla hiukset näyttämään puhtailta muutaman päivän, vaan kun ei ne silti tuntuisi puhtailta. Kahta päivää enempää en halua pitää pesemättä. Ja luulisi että silloin varsinkin haluaa pestä kun on aineita, ei niitä mömmöjä voi nyt päivätolkulla pitää.
 

Yhteistyössä