Kampaamo vantaalla? Mihin mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja )
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

)

Vieras
Muutettiin just itä-vantaalle ja olisin nyt hiustenleikkuun tarpeessa.
Osaisko joku täältäpäin suositella jotain kohtuuhintaista kampaajaa?
Mieluiten vantaalta mutta olen valmis kulkemaan helsinki-kerava välillä kunhan kampaaja ei maksa maltaita ja osaa työnsä.

Vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Satu ja Sebastian Hakunilassa on ihan hyvä ja hinta-laatusuhde kohdallaan.
http://www.salonsatujasebastian.com/

Mitähän mahtaa maksaa ku ei näköjään hinnasto ole käytössä? Esimerkkejä

KIITOS! Satuun ja Sebastianin siis =) osaatko sanoa yhtään mitä voisi maksaa lyhyiden hiusten leikkaus + väri ? Toki soittamalla selviää mut jos sulla on jotain hajua niin kerrotko? =)

No meillä nyt pojat 16 v ja 13 v testanneet tota paikkaa ja hiustenleikkuu maksoi 20?. Ja oli tosi hyvin leikattu, just niin ku pyydettiin eikä melkein. Ihan pitkästä ylikasvaneesta pehkosta leikattiin malliin. Itse ainakin menen tonne heti kun kampaajaa tarviin seuraavan kerran. Muita hintoja en nyt valitettavasti muista, mutta kantsii soittaa ja kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä nyt pojat 16 v ja 13 v testanneet tota paikkaa ja hiustenleikkuu maksoi 20?. Ja oli tosi hyvin leikattu, just niin ku pyydettiin eikä melkein. Ihan pitkästä ylikasvaneesta pehkosta leikattiin malliin. Itse ainakin menen tonne heti kun kampaajaa tarviin seuraavan kerran. Muita hintoja en nyt valitettavasti muista, mutta kantsii soittaa ja kysyä.

lisäys; tää siis Satu ja Sebastianissa

Satu ja Sebastian on surkea parturi-kampaamo. Siellä työskentee ammattitaidottomia naisia, joilla ei ole edes alkeet hallussa. Lisäksi ympäristö on epäsiisti, selatessani peilipöydällä olevia aikakauslehtiä löytyi niiden välistä runsaasti aiemmin käyneiden asiakkaisen hiustukkoja. Yököttävä fiilis jäi...

Kamala paikka tosiaan. Olin viime viikolla varaamassa aikaa kyseisestä paikasta, niin siellä kampaajilla riita keskenään ja tiuskivat toisilleen. Aiemmin olen siellä käynyt, mutta nyt kampaajani vaihtamassa paikkaa ja matka itselle huonokuntoisena mahdoton. Ajattelin jäädä samaan paikkaan, mutta pitää tosiaan miettiä uudelleen.

Yhteistyössä