Kämppä on kuin ryssän h*lvetti ja pitäis siivota

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mutta kun ei huvita yhtään!! |O |O Mä oon aina inhonnu siivoamista... Mutta kukapa muukaan tätä siivoais kuin mä :xmas: Sitten kun pääsen vauhtiin, niin tulee siivottua. Jospa laittais tietokoneelta musiikit soimaan ja alkais raivata sotkua. :D Likka tulee kotiin vasta puoli 8 aikaan niin tässä on hyvin aikaa

Potkikaas mut ahkeroimaan!

:wave: se on kuule täällä ihan sama juttu.Ei jaksais millään alkaa raivaan tätä sotkua.Maanantaina alotan työt,että jos kämppä pysyis siistimpänä,kun pahimmat sotkijat on päivän hoidossa.Sais vaan peffansa ylös tästä penkiltä niin sais jotain ees tehtyä :ashamed:

Matot on parvekkeella, imuroin ne toki ensin joten ei pölyt sun muut roinat lentele kenenkään parveketta saastuttamaan.

Lattiat on imuroitu ja pesty!!!!!!!!! Ja kylppäri!!!!! Jihuuuuuuuuuuuuu :D

Nyt hommiiin siitä!!! :kieh: kun mäkin tein jo :kieh:

Me ollaan asuttu tässä kohta 4 viikkoa ja tavarat ei vieläkään paikallaan. Yks makkari täynnä laatikoita ja jätesäkkejä yms. Luovutin, olkoon siellä, ei vain jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Noo:
No jopas teillä kylmä on ku on ku ryssän helvetti. Siis toi sanonta tarkottaa tosi kylmää eikä sekaista, oikeesti.
Tätä minäkin. Minusta tuo ryssän h**vetti tarkoittaa älyttömän kylmää, eikä sotkuista.

Yhteistyössä