Kamu vailla pelikaveria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonepeliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
mitä siittä roskiksesta pitäs sada/tapahtua... vähän niinku hukkasin mun avaimnén sinne :snotty:

Minkä avaimen?

Ai siinä tapahtu jotain? :) En ollut varma, kun niin ahkeraan klikkailin. Mä sain mun avaimen takaisin ? ja avasin rasian.

Kattokaa kaikkien mahollisten tavaroiden alle, lipaston, sen viltin...

Mutta en oo edistynyt tästä.

miten sait avaimen takas?

Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
mitä siittä roskiksesta pitäs sada/tapahtua... vähän niinku hukkasin mun avaimnén sinne :snotty:

Minkä avaimen?

Ai siinä tapahtu jotain? :) En ollut varma, kun niin ahkeraan klikkailin. Mä sain mun avaimen takaisin ? ja avasin rasian.

miten sait avaimen takas?

nii just...

Minkä avaimen?

Joo mää sain nuo kaikki kanssa (sen lisäks mulla on tuommoinen tähtitikari).. Mutta en saa tuota tuota rasiaa auki... PItääkö tehdä joku outo kikkailu avaimen kanssa vai voiko klikata vaan avainta ja sitten sitä rasiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:
Mä "kastoin" sen avaimen sinne lampun takaa löytyvään...mulla ei siis avain hävinny, se vaan vaihtoi väriä. sen jälkeen se kävi siihen pöydällä olleeseen rasiaan...

katos eipäs tuulu niinku pieneen mielenkään :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä