K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:paristot latautumassa..![]()
Monikossa? Mistä toisen löysit?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:laitteesee tuli luku 24 astetta,mikähän olis sit oikee lämpötila ja mihin sitä käytetään
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Mä pääsin tietokoneeseen sisälle...siellä oli ohjeet tuosta lämpötilasta...oottakees...
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Mä pääsin tietokoneeseen sisälle...siellä oli ohjeet tuosta lämpötilasta...oottakees...
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:juu...siihen tulee se kellotaulu niin ne valkoisten viisareiden kohdalle valkoiset neliöt (tulee napauttamalla) ja kaks napautusta niin tulee punainen neliö punaisen viisarin kohdalle
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mitä neliöitä sitten pitää laittaa? Pitäiskö niinku katsoa tuosta koodijutusta vai täh?
Alkuperäinen kirjoittaja hälpätihämmää:mut minä tyhmä en saa sitä siementä sinne ruukkuun...
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:mä varmaan kuolin![]()