Koodinpurku! Käskee syöttää dogumentin, mut mihin mä sen syötän?!? :headwall:
En saa sitä mihinkään
muoks* menihän se sille web-kameralle
En saa sitä mihinkään
muoks* menihän se sille web-kameralle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hälpätihämmää:Joo nyt loppu kasvakoon yksinään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hei!!! Laitoin pariston takas kelloon, niin aika muuttu!!!!!
Kokeilemaan tietsikkaan ->![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Koodinpurku! Käskee syöttää dogumentin, mut mihin mä sen syötän?!? :headwall:
En saa sitä mihinkään
muoks* menihän se sille web-kameralle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Täyttä hebreaa nuo ohjeet mulle, vaikka selvää englantia olikin, en tajunnut edes sanakirjan avulla!
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
oli punainen johto sinisen vieressä
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Ok, mä avaan salkun ja katkasen sen....
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Öö.. cross the cobalt ocean...?
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Siellä vikalla sivulla lukee yksinkertaisesti, (joka piti kattoo ilman valoja) et punanen pitäisi katkaista...oliko siellä salkussa punainen johto, muistaako kukaan?
Öö.. cross the cobalt ocean...?
Mulla luki eri :$
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Avasin pimeessä, ootin vihreen valon ja katkaisin väärän johdon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Avasin pimeessä, ootin vihreen valon ja katkaisin väärän johdon![]()
Mitä sulla luki viimeisessä sivussa teksti?