H
"hei"
Vieras
Osaisiko joku sanoa, millä saan kanavat näkymään televisioon tai missä vika voi olla? Olen muuttanut uuteen asuntoon, jossa kaapeli, aiemmassa asunnossa oli antennisysteemit. Aluksi koetin yhdellä televisiolla, jossa ei kanavat näkyneet, mutta sitten hoksasin, että siinä televisiossa näkyy vain antennikanavat. Ajattelin, että asia korjaantuu, kun vaihdan television sellaiseen, jossa toimii sekä antenni että kaapeli, mutta eipäs toimi nyt näköjään sekään. (Tämä televisio on kyllä toiminut antenniverkossa aiemmin).
Olen yrittänyt vaikka mitä ja haulla löytyy vain kaksi analogista kanavaa (jotain ihme palkkeja tulee ruutuun) mutta ei yhtään digitaalista kanavaa. Manuaalinen haku ei anna määrittää haetaanko antenni- vai kaapelikanavia. Palautin tehdasasetuksetkin, eikä auttanut.
Samasta pistokkeesta tulee nettiyhteys, joka kyllä toimii, joten luulisi, ettei siinäkään ole vikaa. Vai voisiko olla?
Olen yrittänyt vaikka mitä ja haulla löytyy vain kaksi analogista kanavaa (jotain ihme palkkeja tulee ruutuun) mutta ei yhtään digitaalista kanavaa. Manuaalinen haku ei anna määrittää haetaanko antenni- vai kaapelikanavia. Palautin tehdasasetuksetkin, eikä auttanut.
Samasta pistokkeesta tulee nettiyhteys, joka kyllä toimii, joten luulisi, ettei siinäkään ole vikaa. Vai voisiko olla?