A
ap
Vieras
Millainen paikka on asua? Mitä palveluita on lähellä? Mielellään kokemuksia sellaisilta, jotka ovat itse asuneet siellä, ei mitään huhupuheita. Kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyseessä ei oo mikään kaupungin vuokra-asunto, vaan yksityiseltä ihmiseltä vuokrattu, vasta remontoitu, tosi siisti asunto. Ainakin se taloyhtiö on kuulemma rauhallinen, kun siinä asuu pääasiassa vanhuksia. Tuo leikkipuisto on plussaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos paljon kommenteista! Onko sillä sitten eroa asuuko just tuolla prisman yms. puolella Kangasvuorentietä vai Huhtasuon suunnassa? Meillä tämä asunto olisi ihan siellä Seppälän päädyssä... Onko siellä rauhallisempaa? Jos joku osais vastata, kun ei ole mitään kokemusta itellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos paljon kommenteista! Onko sillä sitten eroa asuuko just tuolla prisman yms. puolella Kangasvuorentietä vai Huhtasuon suunnassa? Meillä tämä asunto olisi ihan siellä Seppälän päädyssä... Onko siellä rauhallisempaa? Jos joku osais vastata, kun ei ole mitään kokemusta itellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:äiti asuu kangasvuoren tiellä (talon nro alle 5) ja kovasti tykkään. Käydään usein tytön kanssa kylässä, päästään puistoon ja rattailla asioille Seppälään. Onhan tossa aika lähellä ns. vuokraslummia ja kovasti liikkuu mamuja, mutta toi taloyhtiö on siisti ja kyseessä on siis omistusasunnot.
Alkuperäinen kirjoittaja S:En muuttais.. mielestäni synkähköä aluetta. Itse olen asustellut Lutakossa ja viihtynyt tosi hyvin. Palokka on kiva paikka, mutta liian kaukana kaikesta. Vaajakosken alue on ihan kivaa myös (ei keskusta).