Kangasvuori - Jyväskylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kangasvuoressa on sekä vuokraslummia missä asuu sellasta populaa kuin noissa yleensä ja sitte siellä on tosi kivaa omakotialuetta sekä tosi kiva leikkipuisto :D Ei hassumpi paikka, jos vähän valkkaa.

Kyseessä ei oo mikään kaupungin vuokra-asunto, vaan yksityiseltä ihmiseltä vuokrattu, vasta remontoitu, tosi siisti asunto. Ainakin se taloyhtiö on kuulemma rauhallinen, kun siinä asuu pääasiassa vanhuksia. Tuo leikkipuisto on plussaa!:)

Ihan ok asua, samanlaista lähiötä kuin missä vaan muuallakin. kyllä siellä asuu jos ei parempaa vaihtoehtoa ole. Siinä lähellä on kaikki tarpeellinen, kangasvuorentie on pitkä, alapäässä on prismat ja toisessapäässä huhtakeskus missä on sitten s-marketit ja kirkot.

Kaupungin sivuilta näkee noista leikkipuistoista juttua :D kannattaa käydä kattomassa. Jyväskylässä on leikkipuistoja tai siis noita perhepuistoja tosi kivoja monilla palveluilla on mm. kerhoja ja ohjattua toimintaa sun muuta :D
Juu Kangasvuori ei olis munkaan ykkösvaihtoehto, mut kavereita asunu siellä vuosia ja tykkäävät kovin :) Maku asia varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä ei oo mikään kaupungin vuokra-asunto, vaan yksityiseltä ihmiseltä vuokrattu, vasta remontoitu, tosi siisti asunto. Ainakin se taloyhtiö on kuulemma rauhallinen, kun siinä asuu pääasiassa vanhuksia. Tuo leikkipuisto on plussaa!:)

No riippuu todellakin missäpäin kangasvuorea asuu. Onhan siinä myös kangasvuoren mielisairaala ja yläaste röökaavine teinijengeineen ja mopoineen jos sattuu asettumaan sinne kangasvuoren yläpäähän huhasuon lähelle.

Kiitos paljon kommenteista! Onko sillä sitten eroa asuuko just tuolla prisman yms. puolella Kangasvuorentietä vai Huhtasuon suunnassa? Meillä tämä asunto olisi ihan siellä Seppälän päädyssä... Onko siellä rauhallisempaa? Jos joku osais vastata, kun ei ole mitään kokemusta itellä :)

Kiitos paljon kommenteista! Onko sillä sitten eroa asuuko just tuolla prisman yms. puolella Kangasvuorentietä vai Huhtasuon suunnassa? Meillä tämä asunto olisi ihan siellä Seppälän päädyssä... Onko siellä rauhallisempaa? Jos joku osais vastata, kun ei ole mitään kokemusta itellä :)

Seppälä on sitä prisman seutua, hyvä vaihtoehto :) On niillä alueilla eroa, asuuko huhtakekuksen vai seppälän välillä, pari kilometriä mutta minusta paljon fiksumpi alue sa kangasvuoren seppälän puoleinen pää.

Siellä Seppälän suunnalla on mun tietääkseni rauhallisempaa ja just tuo Huhtasuon seutu on sitä vuokrataloslummia, siellä asuu paljo mamuja ja muuta sakkia joita noissa kaupungin vuokrakämpissä aina asustelee. Seppälän suunnalle on noussu paljon uuttaki taloa Seppälänkankaalle. Ja Seppälän palvelut on plussaa kauppoja löytyy. Lisäksi kaupunkiin lyhyt matka.

äiti asuu kangasvuoren tiellä (talon nro alle 5) ja kovasti tykkään. Käydään usein tytön kanssa kylässä, päästään puistoon ja rattailla asioille Seppälään. Onhan tossa aika lähellä ns. vuokraslummia ja kovasti liikkuu mamuja, mutta toi taloyhtiö on siisti ja kyseessä on siis omistusasunnot.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
äiti asuu kangasvuoren tiellä (talon nro alle 5) ja kovasti tykkään. Käydään usein tytön kanssa kylässä, päästään puistoon ja rattailla asioille Seppälään. Onhan tossa aika lähellä ns. vuokraslummia ja kovasti liikkuu mamuja, mutta toi taloyhtiö on siisti ja kyseessä on siis omistusasunnot.

Tämän meidän mahdollisen tulevan asunnon numero on myös alle 5 ja pääasiassa vanhuksia asuu, joten eiköhän siellä uskalla käydä kokeilemassa asumista. Ainahan voi muuttaa pois, jos tuntuu, että on liian levotonta. Meillä ei vielä oo edes sen ikäisiä lapsia, joiden puolesta pitäis pelätä kaiken maailman hiippareita. Kiitos vastauksista!

En muuttais.. mielestäni synkähköä aluetta. Itse olen asustellut Lutakossa ja viihtynyt tosi hyvin. Palokka on kiva paikka, mutta liian kaukana kaikesta. Vaajakosken alue on ihan kivaa myös (ei keskusta).

Alkuperäinen kirjoittaja S:
En muuttais.. mielestäni synkähköä aluetta. Itse olen asustellut Lutakossa ja viihtynyt tosi hyvin. Palokka on kiva paikka, mutta liian kaukana kaikesta. Vaajakosken alue on ihan kivaa myös (ei keskusta).

Nämä on niin mielipidejuttuja, taas minulle 20 vuotta jyväskylässä asuneelle kelpaisi paljon paremmin kangasvuori kuin taas sitten lutakko tai vaajakoski. Jälkimmäiseen en muuttaisi ikinä, ihan hörhöseutua ja masentava paikka. palokka on ihan kiva :)

ite olen asuntu huhtasuolla 17v ja aika rauhauhallista on ollut pari kertaa on ollut semmosia ulkopuolisten aiheuttamia juttuja mutta muuten rauhalliista ja mamuja on vaan eniten puparissa

Yhteistyössä