M
Myymään
Vieras
Pientä bisnestä ajatttelen... Kannattaako tilata Disney Storesta vaatteita ja sit myydä niitä uusina Huutonetissä?
Onko joku tehnyt noin, kannattaako se?
Onko joku tehnyt noin, kannattaako se?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Opiskelija:Mun mielestä siellä menee kaupaksi hyväänkin hintaan sellainen, mitä todellakaan Suomesta ei saa. Mutta muista että jos tilaat ja myyt eteenpäin, olet verovelvollinen, koska se katsotaan liiketoiminnaksi. Monihan tekee tuolla ihan bisnestä y-tunnus näkyvillä. Tällaista se vaan Suomessa on jotta verottajaa kiinnostaa..
Liikaa ei kannata luottaa siihen "ettei mua kukan käräytä". Yhden tai kasi tuotetta varmaan pystyy myymään, mutta jos sivutolkulla on uutta, niin sut voidaan katsoa jälleenmyyjäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Opiskelija:Mun mielestä siellä menee kaupaksi hyväänkin hintaan sellainen, mitä todellakaan Suomesta ei saa. Mutta muista että jos tilaat ja myyt eteenpäin, olet verovelvollinen, koska se katsotaan liiketoiminnaksi. Monihan tekee tuolla ihan bisnestä y-tunnus näkyvillä. Tällaista se vaan Suomessa on jotta verottajaa kiinnostaa..
Liikaa ei kannata luottaa siihen "ettei mua kukan käräytä". Yhden tai kasi tuotetta varmaan pystyy myymään, mutta jos sivutolkulla on uutta, niin sut voidaan katsoa jälleenmyyjäksi.
Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole. Saa myydä tiettyyn rajaan asti ilman veroja.
Alkuperäinen kirjoittaja käsityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Opiskelija:Mun mielestä siellä menee kaupaksi hyväänkin hintaan sellainen, mitä todellakaan Suomesta ei saa. Mutta muista että jos tilaat ja myyt eteenpäin, olet verovelvollinen, koska se katsotaan liiketoiminnaksi. Monihan tekee tuolla ihan bisnestä y-tunnus näkyvillä. Tällaista se vaan Suomessa on jotta verottajaa kiinnostaa..
Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole. Saa myydä tiettyyn rajaan asti ilman veroja.
eli paljonko saa myydä ilman veroa?