mulla alkoi maanantaina verinen vuoto..piti olla viikko tilanne 8+4, ja neuvolasta sanottiin ettei mitään hätää, luultavasti vain menkat, illalla alkoi kivut ja päätettiin lähtee päivystykseen. lääkäri tutki ja sanoi rauhallisesti että tämä raskaus on menetetty. Kyllä kyyneleet nousi, nousee edelleen :'( . tiistaina piti sitten mennä sairaalaan ja sain emättimeen ne tabut. sairaalassa 4 h aikana ei alkanut mitään, mutta kun tultiin kotia, niin "synnytin" vauvani kotia :'( :'( .
Itku on ollu tosi herkässä. pää on kipeempi itkemisestä kuin masu supistuksista. ens viikolla torstaina on sitte ultra jossa katsotaan että on kokonaan tyhjentynyt kohtu.
Enää ei kyllä vuoda juuri yhtään, ja osaatteko sanoa miten nopeasti palautuu oma kierto?
mulla on jo kax lasta, ni siks tää tuntu niin uskomattomalta, ett miks tapahtuu tälläista..tunteet menee laidasta laitaan, teinkö itse jotain väärin. söinkö jotain miksi näin kävi, eihän ´vauva´ kärsinyt kipua...
Tää on tosi raskasta... Ei jaksa mitään, välillä tuntuu ettei jaksa itkeäkään enää, kunnes kyyneleet virtaa taas.
Ajatus siitä että vielä viikko sitten oli raskaana ja onnensa kukkuloilla , ja nyt ei olekaan enää raskaana...tuntuu vain pahalta painajaiselta.
veli sanoi juottavansa perskännit juhannuksena, mutta syyllisyys juomisesta vaivaa yhä vaikkei enää odotakkaan..
kunpa joku herättäis mut töstä pahasta unesta... kumpa kaikki oliskin ihan hyvin...