Kannattaako facebookiin liittyä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun googleen laitoin tuttuja nimiä niin pääsin kattomaan ketä sieltä voisi löytyä. Yksi serkku jota en ole nähnyt yli 10 vuoteen, entisiä opiskelukavereita...

Kannattaisiko liittyä? Pitääkö sinne olla ittestä joku kuva? Mulla ei taida olla oikein hyviä kuvia ittestä koneella... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kun googleen laitoin tuttuja nimiä niin pääsin kattomaan ketä sieltä voisi löytyä. Yksi serkku jota en ole nähnyt yli 10 vuoteen, entisiä opiskelukavereita...

Kannattaisiko liittyä? Pitääkö sinne olla ittestä joku kuva? Mulla ei taida olla oikein hyviä kuvia ittestä koneella... :snotty:

Sinne ei ole pakko laittaa itsestään mitään kuvaa niinkuin irc galleriassa. Kannattaa!

Minä muutama päivä sitten liityin =) Olin päättänyt ystävien painostuksesta huolimatta etten siihen liity :saint: Niin vain googletin minäkin ystäväni nimeä ja löysin hänetkin sieltä. Olihan se sitten pakko rekisteröityä kun hänkin, jonka en ikinä olisi uskonut tuollaiseen ryhtyvän, oli sinne hairahtanut :D
Nyt olen melkein koukussa ja hirmusesti on löytyny vanhoja koulukavereita joista ei ole kuulunut vuosikausiin mitään =)

Hitto, kun en meinannut millään muistaa entisen opiskelukaverin sukunimeä! Hänen nykyinen sukunimi on norjalainen ja muistin vain hänen suomalaisen sukunimensä. Onneksi toisen entisen opiskelukaverin kautta löysin ensin tämän toisen siskon ja sieltä sitten tämän jota kattelin. Ja kun näin hänen sukunimensä, niin sitten tuli todellinen ahaa-elämys, että tuohan se olikin. :D

Eli kyllä tuonne on pakko liittyä, että saa noihin vanhoihin kavereihin yhteyttä! =)