kannattaako humalaisen puheisiin luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanitas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanitas

Vieras
kannattaako humalaisen puheisiin luottaa? eräs mies tunnusti olevansa palavasti ihastunut minuun ja vannotti, että minä myös tykkäisin hänestä.
selvinpäin mies ei osoita mitään tunteita ja ehkä parempi niin, sillä olen itse varattu. tämä ko. mies on sinkku.

mielessä pyörii kaikki miehen sanomat sanat ja tunteen tunnustus. itse olen myös todella ihastunut tähän sinkkumieheen ja haluaisin tietää hänen tunteensa myös selvinpäin ollessa..

mies on yksi minun ja mieheni parhaista ystävistä, ollaan päivittäin tekemisissä. nyt jälkeenpäin mietittynä miehen käytöksessä on paljonkin, mikä viittaisi tunteisiin myös selvinpäin. kosketuksia ohi kulkiessa, pitkiä katseita jne...

mun omat ajatukset on ainakin ihan sekaisin. tunnustin miehelle itselleen myös omat tunteeni samalla, kun mies avautui tunteistaan. harmi vain, ettei mies muista mitä puhuttiin.. :/

Joo no kyllähän se alkoholi vie estot. Mutta eihän toi nyt vielä kerro muuta kuin että sitä panettaa.
Ja sitten selvinpäin se järki ottaa voiton, eihän se nyt kehtaa kaverin naista iskeä, tajuaa varmasti mitä siitä seuraa.

Minun mielestä mies todellakin saattoi olla rehellinen. Ehkäpä hän ei selvinpäin uskalla sanoa mitään, koska seurustelet hänen hyvän ystävän kanssa. Sehän on moraalitonta haikalla ystävän muijan perään. Mies kyllä tekee sinun nykyiselle heilallesi karhun palveluksen, jos "varastaa" sinut häneltä. Suosittelen miettimään seurauksia, mikäli meinaat ottaa aloitteen tämän sinkkumiehen suhteen.

Sääliksi käy miestäsi.. Puoliso kertoilee muille miehille olevan ihastunut.. Joko olette paneskellu?

typerä! ei tietenkään olla, eikä paneskella, jos minusta on kiinni!

kai sitä saa ihastua, jos ei mene sen pidemmälle ikinä! ei olla edes suudeltu/ suukoteltu ikinä!

en minä omaa miestäni ole jättämässä, enkä pettämässä. tuntuu vaan kurjalle, jos toinen onkin tosissaan ja tunteidensa kohde onkin tavoittamattomissa. :/ kun tämä sinkkumies voisi keskittää kiinnostuksensa johonkuhun toiseen, vapaaseen naiseen..

Joskus tuntuu että joillakin ihmisillä se totuus tulee juurikin humalassa, koska eivät sitä selvinpäin saa sanottua. Oma miehenikin valitettavasti kuuluu tähän ryhmään, eli saan häneltä hellyydenosoituksia yleensä silloin kun hän on sen muutaman oluen juonut ja karistanut sen suomalaisen jurouden ja jäykkyyden :/ Mutta on myös totta että joskus humalassa saattaa päästä suusta jotain todella outoa, joka ei pidä paikkaansa :D

kannattaako humalaisen puheisiin luottaa? eräs mies tunnusti olevansa palavasti ihastunut minuun ja vannotti, että minä myös tykkäisin hänestä.
selvinpäin mies ei osoita mitään tunteita ja ehkä parempi niin, sillä olen itse varattu. tämä ko. mies on sinkku.

mielessä pyörii kaikki miehen sanomat sanat ja tunteen tunnustus. itse olen myös todella ihastunut tähän sinkkumieheen ja haluaisin tietää hänen tunteensa myös selvinpäin ollessa..

Lyhty pylväs humalaisen näyttää en muista miten jatkuu...

En epäile, etteikö mies olisi voinut olla tosissaan, mutta itse saatan kännipäissäni "rakastaa" ties ketä, en tiedä mistä se johtuu. Kuulen jälkikäteen, kuinka rakastunut olen ollut johonkin ihan randomtyyppiin tai ystävään :/

Se niin riippuu, voit uskoa ja et voi. Oma äitini puhuu niin paljon kökköä kännissä ja itsekkins aatan humalapäissäni selittää ihan ufojuttuja, silloin bussipysäkki on paraskaverini ja suostuisin vaikka lähtemään ulkomaille ventovieraan kanssa tekemään vapaaehtoistyötä.

Humallassa estot poistuu juu, mutta hunalaisesta saattaa tulla myös sellainen miellyttäjäpersoona, joka rakastaa kaikkia ja kaikkea ja kertoo ihmisille sen mitä he haluavat kuulla, eivät välttämättä niinkään sitä, mitä oikeasti ajattelevat.

Joten älä kännisen puheiden takia ala mitään tekemään.

Ja hyvä ihminen, älä missään nimeessä, MISSÄÄN nimessä ala miehesi seläntakana tekemään mitään hänen hyvän ystävänsä kanssa. Ellet sitten inhoa miestäsi ja ole sitä mieltä, että hän on ansainnut kaiken pahan, mitä maailmalla on antaa.

[QUOTE="vieras";28168944]sori ....random..naikkoset ei käytä sitä![/QUOTE]

Ahaa, nainen olen ja myös niin vanha, että en voi käyttää random-sanaa? Kyllä täällä Helsingissä random on ihan perussana, missäs sä asut, jos kuvittelet, että se on miehille omistettu?

Yhteistyössä