Kannattaako kirppikselle viedä äitiyspakkauksen vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurkkunaamio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kurkkunaamio

Aktiivinen jäsen
04.09.2008
1 889
0
36
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässä lastenvaatteita kirppiksellä myynnissä (netissä olen kyllä myynyt ennenkin). Mietin, kannattaako sinne ollenkaan viedä äitiyspakkauksen vaatteita, olisi esim. nuo kaksi haalariakin tosi siistit. Mutta haluaako kukaan ostaa niitä, vai onko kaikilla niitä äp-pakkauksen vaatteita muutenkin tarpeeksi?

Ja nyt joku sanoo, ettei niistä saa pyytää rahaa, kun on ilmaiseksi saatu... mutta en hirveästi kuvittelisi niillä tienaavani, mutta muiden vaatteiden lisäksi voisin sinne viedä, jos niille mitään kysyntää on.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
kyllä kannattaa ja kyllä ne joku mummu sieltä viimeistään ostaa tulevalle lapsen lapselleen :)

Toi on kyllä ihan totta varmaan. Ja itse olen kyllä tykännyt äp-pakkausten bodeista ja puolipotkareista ja etenkin niistä kietaisumallisista paidoista.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mä mietin samaa, mullakin ois se puku oisko se vioden 2007, siisti ku mikä mutta paljonkohan siitä vois saada, kiertoon se joutaisi kyllä

Kunhan et laita hinnaksi likaisesta ja rikkinäisestä puvusta 30? niin uskon että menee kaupaksi. 5?:kin on liikaa.

No onko 50 snt/kappale hyvä hinta bodeille/potkareille. Muita bodeja sinne jo vein ja hinnaksi laitoin 50-70 snt, en ole käynyt katsomassa, mitä on mennyt kaupaksi. Mikä olisi sopiva hinta niille haalareille? Ihan siistejä ovat molemmat omien lasten äp-pakkauksen haalarit. Toista ei tullut pidettyä lähes ollenkaan.

Mä en tajua miksei niistä äp-vaatteista sais pyytää rahaa. Ethän sä periaatteessa ole niitä ilmaseks saanu, tai siis ne jotka ei ottaneet pakkausta sai sen rahana. Siks musta niistä voi kyllä rahaa pyytää.
Vie vaan, kyllä mulla itellä ainaki oli myynnissä ja paljon oli menny. Mulla oli bodyilla muistaakseni hintaa 1-1,50?, mutta ne oli tosi hyvä kuntoisia.

Reima-tutan tehtaanmyymälä myi tämänvuotisia uusia äitiyspakkauksen bodyja ja potkareita kesällä liikkeessään 0,5-1 euron hintaan. Ne olivat uusia, joten ihan hurjia hintoja ei kyllä kannata käytetyistä pyytää...