Kannattaako lykätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KHJ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KHJ

Jäsen
01.06.2010
90
0
6
Eli mitä mieltä olette kanssa sisaret siitä,että haaveilen kolmannesta lapsesta, ja työsopimukseni on vuoden 2011 loppuun. Vuoden 2011 aikana paikani saatetaan varmistaa viraksi.

Ny mietinkin että odotellakko vielä vuosi vai ollakko välittämättä ko. asioista.
Virka olisi kuitenkin tärkeä asia nyky maailmassa,mutta ikää 30v ja raskaaksi tulossa on ongelmia.

Haluasin ystävällisiä mielipiteitä ;)

Kiitos!

Oma neuvoni olisi, että kannattaa vaan aloittaa yrittäminen ja murehtia työasioista sitten, jos plussa pärähtää kohdalle. Erityisesti, jos olet jo todennut, ettei raskautuminen välttämättä onnistu aivan helposti - yrittäessä voi kuitenkin vierähtää melkoinen tovi. Itsekin vielä vuosi sitten laskelmoin elämääni kovasti sen mukaan, miten raskaaksi tuleminen vaikuttaisi mihinkin, mutta vielä ei ole ensimmäistäkään plussaa näkynyt eikä ole mitään takeita että tulee lähitulevaisuudessa näkymäänkään. Mullakin siis ikää 30 vuotta ja nyt menossa yk 10. :)

Parhaiten toki osaat itse arvioida oman elämäntilanteesi, mutta tämä siis oma mielipiteeni pelkästään viestisi perusteella.

Onnea yritykseen, :hug:

Kyllä mäkin alkaisin yrittäämään, kerta raskaaksi tulemisessa on ollut vaikeukisa, ikäkin kun alkaa tulla kohta vastaan :ashamed:
Tai ei ihan vielä, mutta paineet on sitä pienemmän, mitä enemmän on aikaa yrittää...

Hyvä että muillakin on samoja ajatusmalleja kuin minulla. Esikoista yritimme tosiaan melkein 2 vuotta ka kakkosta yli vuoden.
Minulla on ollut aina synnytyksen jälkeen todella paha synnytyksenjälkeinen masennus joka on kestänyt onneksi vain n.1,5kk. Sitäkin olen miettinyt että miten sen vielä jaksaa jos/ kun se taas tulisi.
Mutta olen aina ajatellut että kolme lasta olisi se mitä haluaisin,mutta on niin paljon muttia matkassa ja nyt se pirun työasiakin vielä rassaa.

Kiitos kuitenkin todella paljon kun otitte kantaa =) :flower:

En minäkään lykkäisi ja kävin tuota samaa ihan äsken läpi. Kotona olo loppui ja ollaan päätetty, että vauva saa tulla jos tulee. Sitten tuli kaikki työ/opiskelumietinnät. Mutta vauva on nyt se pääasia ja mietitään sitten noita asioita jos plussaa tulee.
Täälläkään tuo tärppääminen ei ole enää niin helppoa.

:hug: Kaikille,kun niin positiivista palautetta annoitte,kyllä minä luulen että tässä syksyn mittaan aletaan kolmosta yrittelemään...painosanalla yrittelemään!

ja jos luoja suo on isovanhemmille jotain kivaa kerrottavaa :heart:

Tsemppiä kaikille jotka jo yritätte!!

Yhteistyössä