Kannattaako mun ostaa uusia farkkuja nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Raskauskiloja tuli reilu 20 ja annoin vanhat vaatteet pois. Synnytyksen jälkeen lihoin vielä 5 kiloa. Käytin löysiä vaatteita. Ostin sitten parit farkut.

Vuoden päästä menin töihin ja panostin pukeutumiseen ja ostin n. 10 farkut ja muutamat suorat housut. Käytin niitä viime vuoden syksyn. Syksyllä painoa lähti n. 5kg ja vyötäröltä 7cm.

Keväällä ostin parit farkut lisää. Jäin sairaslomalle ja kotona käytin vain leggingsejä. Keväällä painoa oli puolessa vuodessa tippunut 5kg lisää.

Kesällä juoksin ja treenasin kunnes jalka meni taas sijoiltaan.

Eilen laitoin yhdet farkut jalkaan ja ne putosi jalasta. Eli mulla on nyt 12 liian isot farkut. En tiedä paljonko paino on pudonnut, mutta vyötärönmitta on sama kuin ennen raskautta. Tällä hetkellä en treenaa, läskit lähtee ihan itsekseen. :D Ainoastaan syömistä olen vähentänyt kun en voi liikkua yhtä aktiivisesti kuin ennen.

Nyt olen kuntoutuksessa ja heti kun jalka on kunnossa, juoksen taas. Salille saan mennä kun fysioterapeutti antaa luvan, varmaan jo ensi kuussa.

Kannattaako mun nyt ostaa uusia farkkuja vai jääkö ne käyttämättä? Noista 12 parista 8 on käyttämättömiä.

Tarviitko sä farkkuja? Jos tarvitset, niin osta. Mutta ei ehkä kymmentä kerralla :D Mullakin on paino jojoillut, niin olen joutunut ostamaan uusia, mutta ei mulla kerralla sopivia ole kuin yhdet tai kahdet. Jos farkut on pesussa, käytän mekkoa ja sukkiksia.