Kannattaako nukkaisia ja tahraisia vaatteita laittaa myyntiin, tarvitseeko niitä kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumppuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan vaikka facebookin oman alueen kirppariosastolle tai neuvolan seinälle laittaa ilmoituksen että saa tulla hakemaan ilmaiseksi rönttävaatetta. Joku saattaa mielellään ottaa juurikin piha- tai remonttikäyttöön ja jopa muutaman euron maksaakin. Jos ei tee kauppaansa niin sitten rätiksi tai roskiin. Mä en myöskään pengo sellaisia kirpparipöytiä joissa tulee vastaan yksikin likainen tai risa vaate.

Uskomatonta, mutta totta. Mä olen saanut huutiksessa myytyä tahraisia ja kulahtaneita vaatteita. Tahroista on aina ollut selkeät kuvat ja olen kertonut mitä tahranpoistomenetelmiä olen yrittänyt käyttää. Yhdestä nukkaisesta Bamse-paidasta, missä oli tahra rinnuksilla, sain 5€ :o

[QUOTE="vieras";24689359]

Ärsyttää törkeästi kirpputorilla, kun myynnissä likainen paita 3 e, rikkinäiset housut 2 e. Ei sellaisia kukaan osta kuin vahingossa ja se vasta harmittaakin.[/QUOTE]
Ja kirppiksillä törmää vielä näihin, että se tahra tai reikä on peitetty hintalapulla!!

Mutta huutiksessa munkin kokemuksen mukaan menee tahraiset vaatteet jos on vain kunnolla kuvauksessa tahrasta maininta, mielellään valokuva.

Viimeksi muokattu:
Jos kuulut facebookiin ja joihinkin paikkakunnan kirppispaikkoihin, niin sitä kautta saattaa saada helposti halvalla myytyä. Itselläkin on muutama muuten ihan hyväkuntoisia bodeja, joissa on muutamia tahroja, ja ei todellakaan tee mieli niitä roskikseen heittää, kun kuitenkin ovat vielä ihan käyttökelpoisia ja ajattelin "myydä" tai antaa ne jollekin fb:n kautta.

Yhteistyössä