Kannattaako ostaa 86 cm toppapuku nyt 82 cm lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kaverilta saisin ostettua tuon kokoisen. Jääköhän kevättalvesta jo pieneksi? Se on tosin Reimatec, niissähän on kuulemma reilu mitoitus. Kokeilin sitä lapselle, ihan hyvän kokoinen, oli kasvuvaraakin, mutta en osaa oikein arvioida kuinka paljon lapsi kasvaa talven ainana.

Sitten vielä, onko 40 e sopiva hinta Reimatecin toppapuvusta, yhdellä lapsella yhden talven ollut, ei kulumia? Taitaa olla jopa edullinen, vai? Mietityttää vaan tuo koko.

Mä olen ostanut käytettyjä Reimateccejä hintaan 5-18 euroa, joten mun mielestä 40€ on kova hinta. Uutena ostetut Reimatecit olen ostanut kaupasta puoleen hintaan, eli noin 50-60€ hinnalla.

Ja Reimatecistä riittää varmasti koko 86 cm.

Mä olen ostanut käytettyjä Reimateccejä hintaan 5-18 euroa, joten mun mielestä 40€ on kova hinta. Uutena ostetut Reimatecit olen ostanut kaupasta puoleen hintaan, eli noin 50-60€ hinnalla.

Ja Reimatecistä riittää varmasti koko 86 cm.

Siis onko ostamasi olleet edellisen vuoden mallistoa, ja yhdellä lapsella olleita, joissa ei ole ollenkaan kulumisen merkkejä? Sellainen tämä ko. haalari on. Jos on olleet, niin halvalla olet saanut. Minä olen nähnyt vuosia vanhoja, polvista haalistuneita kirppiksillä hintaan 30 e, siksi tuo ei tunnu kalliilta. Voin tietty väärässäkin olla, siksi kysyinkin.:-)

Siis onko ostamasi olleet edellisen vuoden mallistoa, ja yhdellä lapsella olleita, joissa ei ole ollenkaan kulumisen merkkejä? Sellainen tämä ko. haalari on. Jos on olleet, niin halvalla olet saanut. Minä olen nähnyt vuosia vanhoja, polvista haalistuneita kirppiksillä hintaan 30 e, siksi tuo ei tunnu kalliilta. Voin tietty väärässäkin olla, siksi kysyinkin.:-)

Yleensä loppuja myydään suht halvalla, minä olen halvimman vk puvun reimatec ostanut 30e. Nyt ei ainakaan vk puvuissa ollut hyviä alennuksia ollenkaan.

Ostaisin tuon koon.. ja jos ei mene kokotalvea ni sit joulunjälkeen alesta uuden, mut todennäköisesti menee. Ei kannata ostaa valtavan suurtakaan haalaria. Se syvin ja kylmin talvi on kuitenki suht lyhyt, ku pitkälle syksyyn pärjää välikausipuvulla + villapuvulla ja taas keväällä ilmojen lämmetessä samoten.

Ylivieskan kärkkäisellä oli hirveästi välikausi haalareita -50-70% (ainaki vielä viimeviikolla). Sieltä löysin omalleni Rasavillin haalarin -70% eli hintaa jäi 23€

En tiedä minkä vuoden mallista on ollut kyse...mulle kun ei merkkaa mikä vuosimalli puvussa on vaan se, minkä värinen se on ja missä kunnossa. Ostan vain priimaa, eli en mitään peppu/polvikulumia huoli.
Eli kyllä nuo on olleet todella hyvökuntoisia :)

Mä ostin Prismasta Remun puvun -70% alesta 2-3 viikkoa sitten ja maksoin siitä huimat 17€. Eli koska niitä saa alestakin melko edukkaasti, en ihan hevillä Reiman puvusta maksaisi 40€ :)

En tiedä minkä vuoden mallista on ollut kyse...mulle kun ei merkkaa mikä vuosimalli puvussa on vaan se, minkä värinen se on ja missä kunnossa. Ostan vain priimaa, eli en mitään peppu/polvikulumia huoli.
Eli kyllä nuo on olleet todella hyvökuntoisia :)

Mä ostin Prismasta Remun puvun -70% alesta 2-3 viikkoa sitten ja maksoin siitä huimat 17€. Eli koska niitä saa alestakin melko edukkaasti, en ihan hevillä Reiman puvusta maksaisi 40€ :)

Ok, eli merkki maksaa tuossa. Remu oli meillä viime vuonna, ja tyytyväinen olin.

Täytyypä miettiä siis tarkkaan tuota pukua.

Meillä nyt lapsi 83cm ja talveksi on 92 haalari. Tosin sitten on 86 kaksiosainen asu, mutta tuolla haalarilla ajateltiin mennä. Meillä haalari on merkiltään Remu kuten viime vuodenkin haalarit. Tyytyväinen on olen ollut laatuun ja kaikki (3) on ostettu uutena alesta n. 25-30e hintaan citymarketista/Prismasta.
Käytetystä todella hyväkuntoisesta Reimatecistä voisin maksaa 30-40e, mutta Reimasta en!!!