Kannattaako ottaa yhteyttä mieheen jos ei oikein se mies kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Celia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Celia

Vieras
Vietin lauantaiyön erään miehen kanssa ja aamulla hän jätti puhelinnumeronsa jos haluan soittaa.

Kun mua ei nyt kyllä kauheasti kiinnosta. Seksi oli hyvää, mutta mutta....Kaverini ihmetteli miksi mua ei kiinnosta, mutta en osaa selittää. Ei vain kiinnosta.

En ole lähes vuoteen seurustellut kenenkään kanssa, mutta ei kai sitä nyt ketä tahansa kannata ottaa. Olen joskus seurustellut miehen kanssa josta en niin kauheasti ollut kiinnostunut alunperinkää ja eihän siitä mitään tullut loppujen lopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
No ei varmaan kannata. Voithan sä tosin mennä sen kanssa kahville ja katsoa sytyttääkö?

En mä oikein tiedä. Ei vain jaksa kiinnostaa, en tiedä miksi. Jos mieheen otan yhteyttä niin laitan tekstarin, mutta en kyllä tiedä mitä siihen laittaisi.

Jos ei kiinnosta, niin mitä sitä turhaan mitään yhtetyksiä kannattaa ottaa?
Itse jatkaisin sellaisen ihmisen etsimistä, joka saisi sydämessä jonkinlaista hypähtelyä aikaiseksi =)

Ei kannata, itse olen ottanut opikseni kantapään kautta tuossa asiassa. Tuhlasin 5kk tyyppiin, joka halusi olla kanssani ja joka oli ihan jees, mutta ei aiheuttanut minussa suurempia viboja. Minä pidin häntä enemmän ystävänä, kun sitten taas mies oli valmis muuttamaan toiselta puolelta Suomea lähelle minua. Siinä kohtaa puhalsin pelin poikki.

Nykyisen miehen kohdalla taas oli alusta lähtien selvää, että jotain kemiaa välillämme on. Olemme nyt olleet yhdessä noin 13 vuotta ja noista 10 vuotta aviossa.

Yhteistyössä